וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה עלתה לפסגת הבית עם שער יפהפה, ונצואלה הדהימה את ברזיל

אלופת העולם גברה 0:1 על פרגוואי במוקדמות המונדיאל משער נהדר של אוטמנדי, ברזיל הסתפקה ב-1:1 ביתי מול נצואלה אחרי מספרת נהדרת של האורחים, תקרית מביכה למסי

תקציר: ארגנטינה - פראגוואי 0:1/ספורט1

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) במוקדמות המונדיאל בבית הדרום-אמריקאי, ובסופם ארגנטינה העפילה לראשות הבית בזכות ניצחון דחוק על פרגוואי, בעוד ברזיל מעדה בבית מול ונצואלה שכבשה שוויון דרמטי במספרת.

ליאו מסי מקבל את סרט הקפטן של נבחרת ארגנטינה מהבלם ניקולס אוטמנדי. ספורט 1
הקפטן נכנס. מסי/ספורט 1

ארגנטינה - פרגוואי 0:1

אלופת העולם השיגה את הניצחון הדחוק בבואנוס איירס הודות לשער מוקדם של הבלם ניקולס אוטמנדי, שכבש בבעיטת יעף. אוטמנדי בן ה-35 כבש רק ארבעה שערים בלמעלה מ-100 הופעות קודמות בארגנטינה, אבל הראה מיומנות גדולה כשכבש לזכות אלופת המונדיאל אחרי שלוש דקות בלבד עם וולה נהדר מקרן.

ליאונל מסי, שנכלל בסגל למרות שבשבועות האחרונים סבל מבעיית שרירים, נכנס בדקה ה-53 וכמעט כבש מכדור חופשי בתוספת הזמן שהרעיד את הקורה. מסי כמובן התקבל בתשואות אדירות כאשר נכנס, וסימן לאוטמנדי שהוא לא רוצה את סרט הקפטן, אבל כמובן שהבלם רץ והעניק לו את הסרט במחווה יפה.

עם זאת, במהלך המשחק נרשמה תקרית כאשר מסי ספג יריקה משחקו פראגוואי אנטוניו סנאבריה. "אני לא מכיר את הבחור, בואו לא ניתן לו כותרות", אמר מסי בסיום, "מעדיף שלא נדבר עליו, כי אחר כך אנשים יידעו מי הוא". סנאבריה הכחיש.

ארגנטינה תתמודד במשחק הבא מול פרו בלימה ב-17 באוקטובר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני נבחרת ונצואלה חוגגים מול ברזיל. ספורט 1
הדהימו את ברזיל. שחקני ונצואלה/ספורט 1

ברזיל - ונצואלה 1:1

בעיטת מספרת מדהימה של אדוארד בלו עזרה לוונצואלה להוציא מברזיל תיקו מתוק. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים בלם קויאבה, גבריאל מגאלייס, כבש בדקה ה-50, כשפגש את הקרן של ניימאר עם נגיחה חזקה בדרך לשער בינלאומי ראשון. לברזיל היו הזדמנויות להגדיל את היתרון שלה, כאשר ויניסיוס ג'וניור כבש שער שנפסל בגלל נבדל בדקה ה-71. ואז, לפני הסיום, המארחים ראו את בלם מזנק באוויר למספרת יפה, שאיפשרה לאורחים לחגוג.

צפו במספרת שהדהימה את ברזיל

תקציר: ברזיל - ונצואלה 1:1/ספורט1

צפו ב-0:2 של צ'ילה על פרו

תקציר: צ'ילה - פרו 0:2/ספורט1

צפו ב-2:2 הדרמטי של אורוגוואי בקולומביה

תקציר: קולומביה -אורוגוואי 2:2/ספורט1

משחקים נוספים:
קולומביה - אורוגוואי 2:2
בוליביה - אקוודור 2:1
צ'ילה - פרו 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully