וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה בדרך חזרה לאיטליה: "נאפולי פנתה אליו ישירות"

נשיא המועדון שוחח עם המאמן ועשוי להיפגש עימו בקרוב, על אף שגרסיה עוד בתפקיד. האיטלקי דורש 8 מיליון יורו לעונה וחוזה לשלוש שנים

חלוץ ארסנל אדי אנקטייה בריאיון לשליח ספורט1/ספורט

אנטוניו קונטה בדרך חזרה לכדורגל האיטלקי. לפי מספר דיווחים האלופה נאפולי פנתה היום (רביעי) למאמן, כאשר הוא המועמד המוביל מבחינת הנשיא אורליו דה לורנטיס להחליף את רודי גרסיה. כידוע נאפולי עדיין לא פיטרה את המאמן הצרפתי, אך השבוע כבר דווח כי הנשיא משוחח עם מאמן אחרים וכעת נדמה כי הוא איתר את הפייבוריט שלו לתפקיד.

בין המועדון למאמן התקיימו שיחות ישירות, וייתכן כי בקרוב מאוד תיערך גם פגישה פנים אל פנים בין הצדדים. לפי "איל מאטינו" קונטה דורש חוזה לשלוש שנים, עם שכר עונתי של 8 מיליון יורו. המאמן האיטלקי נכח אמש באירוע לציון 100 שנה לבעלות משפחת אניילי ליובנטוס, וכשנשאל על האפשרות שימונה למאמן של אחת היריבות המושבעות של הגברת הזקנה - הוא לא הכחיש ולא אישר.

במהלך הקריירה קונטה זכה בארבע אליפויות איטליה, שלוש עם יובנטוס בין 2012 ל-2014 ואחת עם אינטר ב-2021. בין לבין הוא אימן גם את נבחרת איטליה ואת צ'לסי שאותה הוביל לזכייה בפרמיירליג ב-2017, ותפקידו האחרון היה בטוטנהאם - ממנה פוטר בחודש מרץ האחרון.

נאפולי מדורגת במקום החמישי בליגה האיטלקית אחרי שמונה מחזורים, אך היא רחוקה גם שבע נקודות ממילאן המוליכה. גם המתיחות עם כוכב הקבוצה ויקטור אוסימן לא סייעה לגרסיה, שאמור לסיים מהר מאוד את הקדנציה שלו בדרום איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully