וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים ביקרו את תושבי הדרום: "כל כך טוב לראות אותם"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 21:34

השחקנים הביאו איתם את גביע המדינה ושיחקו עם הילדים. קריאף: "הלב שלי היה מרוסק בבית, ופתאום הגענו לפה והילדים שמחו". שחקנים התלוו לקבוצת הנשים בביקור ילדים מהעוטף

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

הבוקר (רביעי) הגיעו שחקני בית"ר ירושלים אופיר קריאף, עדי יונה, ליאון מזרחי, נתנאל דלויה, טימוטי מוזי וקים זיבת אל בית המלון במעלה החמישה, כדי להיות שם ביחד עם תושבי עוטף עזה מעין השלושה ומקיבוץ זיקים, אשר התפנו לשם מהדרום.

השחקנים הגיעו למקום ופגשו את הילדים וההורים, שיחקו איתם כדורגל, הצטלמו, חילקו מזכרות וחולצות, והגיעו עם גביע המדינה, מה שגרם לכל הילדים (וגם ההורים), שחלקם גם לא אוהדי המועדון, להצטלם בהתרגשות עם הגביע. נציין כי במקום היו עוד שחקנים גם מקבוצות אחרות בעלי "עבר" בית"רי כגון איתי שכטר, אבישי כהן, אבי ריקן, אריאל הרוש ועוד.

קפטן המועדון, אופיר קריאף, אמר במהלך האירוע: "במהלך כל הימים האחרונים הלב שלי היה מרוסק בבית, ופתאום הגענו לפה והילדים שמחו, והמשפחות נשמו לרווחה, וזה כל כך טוב לראות אותם. שמענו את הסיפורים, שיחקנו ונמשיך לבקר בכל מיני מקומות שרק נידרש. אנחנו כמועדון מחבקים ונהיה שם.

"ספגנו אבידות גדולות, המון אוהדים שלנו ברשימות הנופלים והנרצחים, ואנחנו נהיה שם בשבילם. מאחל לחיילים שלנו שיחזרו בשלום, ושנקום מזה ביחד".

שחקני בית"ר ירושלים מבקרים את תושבי הדרום. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הילדים וגם ההורים התרגשו מאוד/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

יחד עם הביקור הזה, הגיע היום גם בן ביטון אל מלון הרודס בתל אביב, לשמח ולחזק עוד תושבי העוטף שנמצאים שם ומחר יגיעו עוד שחקנים לשם וגם אל כפר המכביה, שם שוהים עוד ילדים תושבי העוטף. אמש ביקרו השחקנים בשפיים.

בהמשך היום יגיעו שחקני קבוצת הבוגרים ושחקניות קבוצת הנשים שלנו למלון דן פנורמה בירושלים על מנת לבקר תושבים שפונו מעוטף עזה.

כמו כן, במהלך הימים האחרונים פתחה בית"ר ירושלים במבצע גיוס תרומות נרחב אשר הכספים שבו מועברים מדי יום לקניית ציוד לתושבי הדרום וללוחמים וחיילי צה"ל שנמצאים ומגינים על גבול הדרום. בכל יום יוצאות מספר משאיות עם ציוד המועמס עליהן בציוד נדרש כגון סוללות, מטענים ניידים, פנסים, משחקי קופסא וחוברות צביעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ושחקניות בית"ר ירושלים עם ילדי העוטף. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקני ושחקניות בית"ר ירושלים עם ילדי העוטף/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

שחקניות קבוצת הנשים של בית"ר ירושלים, יחד עם ליאון מזרחי, עדי יונה וטימו מוזי הגיעו הערב לבית המלון דן פנורמה בירושלים על מנת לסייע לתושבי הדרום הנמצאים שם. "פרץ אדיר של כאב התערבב עם שמחה כשהילדים התרגשו, שיחקו עם השחקנים, שרו יחד וערכו פעילויות משותפות", נכתב בהודעת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully