וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצטדיון סלה באשקלון ספג פגיעה ישירה: "נחזיק מעמד, אנו חזקים"

11.10.2023 / 13:27

מתי חג'אג', יו"ר הפועל שמשון אשקלון מליגה ב', בשיחה עם וואלה! ספורט: "לא חווינו מציאות כזו אף פעם, יש שחקנים שגויסו בצו 8 ולצערנו הספורט בעדיפות משנית". לא היו נפגעים מהירי

בווידאו: פגיעת רקטות באשקלון, בן 70 נפצע מרסס/צילום: שלומי הלר

מדינת ישראל נמצאת בימים אלה במצב של מלחמה והדרום הוא האיזור שסופג את מרבית הפגיעות והנזק. אצטדיון 'סלה' באשקלון, אצטדיונה הביתי של הפועל 'שמשון' אשקלון מליגה ב', ספג אתמול (שלישי) פגיעה ישירה של רקטה במהלך המטח הכבד שנורה לעבר העיר. הרקטה גרמה להרס ונזק רב באיזור מתחם חדרי ההלבשה וחדר הכושר באצטדיון, ובמזל רב לא נכח איש במקום בזמן הפגיעה.

"אין ספק שלא חווינו מציאות כזו אף פעם", סיפר מתי חג'אג', יושב ראש הפועל שמשון אשקלון, בשיחה עם וואלה! ספורט. "עם ישראל חזק, תושבי אשקלון חזקים. אנחנו בעורף נחזיק מעמד ונהיה חזקים. הבקשה שלנו מהממשלה היא: "תנו לצה"ל לנצח! תסיימו את האיום מעזה אחת ולתמיד".

אצטדיון סלה באשקלון אחרי פגיעת רקטה. פרטי, מערכת וואלה
במזל לא היו נפגעים/מערכת וואלה, פרטי
אצטדיון סלה באשקלון אחרי פגיעת רקטה. פרטי, מערכת וואלה
אצטדיון סלה לאחר הפגיעה/מערכת וואלה, פרטי
מתי חג'אג', יו"ר הפועל שמשון אשקלון. פרטי, מערכת וואלה
מקווה שזו הפעם האחרונה שהחמאס מרים ראש. חג'אג'/מערכת וואלה, פרטי

חג'אג' המשיך לתאר את מה שקורה בעיר ובמועדון שלו: "יש לא מעט נפילות באשקלון - בבתים, באזורי מגורים וגם במתחם האצטדיון העירוני. המתחם סגור, אין נפגעים ואנחנו בקשר בטלפון בקבוצות והוואטסאפ עם הצוות. חלק מהשחקנים גויסו בצו 8 וחלק נמצאים עם המשפחות הגרעיניות. יש לא מעט קורבנות וחטופים ונעדרים מאשקלון. כרגע לצערנו הספורט בסדר עדיפויות משני".

  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully