וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויין רוני מונה למאמן בירמינגהאם: "הכנתי את עצמי להזדמנות הזו"

עודכן לאחרונה: 11.10.2023 / 13:14

שחקן העבר האגדי סיים את תפקידו ב-DC יונייטד ושב לאנגליה: "ניצור תרבות מנצחת". ינסה להצעיד את המדורגת 6 לפרמיירליג

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

ויין רוני שב לכדורגל האנגלי. שחקן העבר האגדי מונה היום (רביעי) למאמנה החדש של בירמינגהאם, יומיים לאחר שהמדורגת שישית בצ'מפיונשיפ פיטרה את ג'ון יוסטס. הוא חתם על חוזה לשלוש שנים וחצי ויסתייע בשחקני העבר אשלי קול וג'ון אושיי.

רוני, שעזב את תפקידו כמאמן DC יונייטד לאחר שזו לא הצליחה להעפיל לפלייאוף ה-MLS זו עונה שנייה ברציפות, יעמוד על הקווים בכדורגל האנגלי בפעם השנייה בקריירת האימון שלו, לאחר שהדריך את דרבי קאונטי מ-2020 עד 2022. אחוזי ההצלחה שלו שם עמדו על 28.2 אחוז בלבד, לעומת 26.4 אחוז ב-MLS. כעת הוא יקווה לאחוזים גבוהים הרבה יותר. בירמינגהאם צברה ב-11 המחזורים 18 נקודות בליגת המשנה באנגליה - 12 פחות מלסטר המוליכה ו-10 פחות מאיפסוויץ', סגניתה.

"אני מאושר להצטרף לבירמינגהאם בתקופה כל כך מלהיבה עבור המועדון", אמר רוני. "זה ברור שלבעלים יש תכנית ברורה והם רוצים לעמוד בכל המטרות. אנחנו חופפים במטרות שלנו. בניתי את קריירת האימון שלי, שמתי את עצמי במצבים מאתגרים כדי להתכונן להזדמנות הזו. אני כבר לא יכול לחכות להתחיל לעבוד. ניצור תרבות מנצחת שתקים את כל הקהל על הרגליים. אני רוצה לקחת את הקבוצה הזו לדרגה הבאה".

מנהל הקבוצה גארי קוק הוסיף: "אנחנו נרגשים מאוד מההגעה של ויין, הוא חולק את השאיפות שלנו ומשוכנעים שהתוצאה תהיה קבוצה צעירה והתקפית שתלהיב את הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully