וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים לפיב"א: "מצפים שתתמכו בישראל בפומבי"

האדומים בהודעה נוקבת: "מעריכים את דחיית המשחק, אך מאוכזבים מחוסר הרגישות, האמפתיה והסולידריות. אנחנו במלחמה"

ז'ליקו אוברדוביץ' ועודד קטש בריאיון זוגי לוואלה! ספורט/צילום: יותם רונן, עריכה: זיו שטיינר

הפועל ירושלים העבירה הערב (שלישי) מסר נוקב במיוחד לפיב"א. אחרי שליגת האלופות הודיעה על דחיית משחקי פתיחת העונה של הקבוצות הישראליות במפעל, האדומים מהבירה ביקרו בפומבי את חוסר הרגישות באותה הודעה, שכלל לא התייחסה למתקפת הטרור שהובילה לסיטואציה מלכתחילה, או לנזקים שמתקפה זו גרמה.

"הנהלת ליגת האלופות הכריזה על דחיית המשחקים של המשתתפות הישראליות במפעל. אנו אמנם מעריכים את ההתחשבות, אולם ברצוננו להביע את אכזבתנו העמוקה מחוסר הרגישות, האמפתיה והסולידריות בהודעת ליגת האלופות", מסרה הפועל ירושלים. "אנחנו, אזרחי ישראל, כולל אוהדי הפועל ירושלים, שחקניה ואנשי הצוות שלה, נמצאים כרגע במצב של מלחמה שנכפתה על המדינה שלנו. מצפים מליגת האלופות וישות האם שלה, פיב"א, להכריז בפומבי על עמידתן לצד ישראל בזמנים קשים אלה. עבור עם ישראל, ספורט מקצועני הוא הדבר הכי פחות חשוב כרגע, ואנו מצפים ליותר ממוסדות חשובים שכאלה, בהם אנחנו ומועדונים ישראלים אחרים חברים".

הודעת הפועל ירושלים לפיב"א

בהודעה הלקונית מצד ליגת האלופות של פיב"א נכתב: "לאור המצב הביטחוני בישראל, ליגת האלופות החליטה לדחות את שני המשחקים בהם אמורות להשתתף הקבוצות הישראליות במחזור הראשון. נמשיך לעקוב אחרי התפתחות הסיטואציה ונשים מעל הכל את ביטחון השחקנים, המאמנים, השופטים והאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully