וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקאלי: "המלחמה בישראל - יתרון לרומניה. היהודים שולטים בעולם"

בעלי סטיאווה בוקרשט בעוד אמירה מפוקפקת: "חצי מיליון יהודים יבואו לקנות בתים אצלנו כי הם מפחדים. אתם תוקפים אותם? זה כמו שאני אילחם במנצ'סטר סיטי"

בווידאו: צה"ל מכניס תקשורת זרה לתעד את האסון בכפר עזה/רויטרס

הבעלים של סטיאווה בוקרשט הרומנית, ג'יג'י בקאלי, הוא אחת הדמויות הכי שערורייתיות בעולם הכדורגל. היום (שלישי) הוא סיפק אמירות שנויות במחלוקת בנוגע למלחמה בעזה.

"האירועים בישראל? זה שאנשים מתים לא משרת אותנו, אבל בכל הקשור לכדורגל ולכלכלה - כל מה שאומר מלחמה מהווה יתרון לרומניה. בכדורגל, כי הם לא יהיו במצב רוח לזה יותר, ומבחינה כלכלית כי המשמעות היא שחצי מיליון יהודים יבואו לקנות בתים ברומניה, כי הם יפחדו", אמר בקאלי.

כידוע, ישראל ורומניה נמצאות במאבק ישיר על כרטיס ליורו 2024, כאשר בחודש הבא אמורה הנבחרת שלנו לארח את אדי יורדאנסקו ושחקניו.

בקאלי הוסיף: "היהודים שולטים בעולם ואתם הולכים לתקוף אותם? את הילדים שלהם? הם שולטים בעולם. תוך שלושה-ארבעה חודשים הם יפרקו אותם ועזה כולה תהפוך לאבק, כי אפשר להתעסק עם היהודים. הם שולטים בעולם, המיליארדים אצלם. זה כמו שאני אילחם מול מנצ'סטר סיטי. איך אני יכול לעשות את זה?".

בעלי סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי. VI Images, GettyImages
דברים שנויים במחלוקת, בלשון המעטה. בקאלי/GettyImages, VI Images

הפוליטיקאי הרומני ידוע בדעותיו נגד יהודים. בקאלי נולד למשפחה שגורשה מדרום הבלקן לפני מלחמת העולם השנייה בשל פעילותה במפלגה פאשיסטית. בנוסף, עמדותיו הפוליטיות כוללות הכחשה של השואה והסתה נגד להט"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully