וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל ישראל": נאפולי ופיורנטינה שוקלות לא להגיע לסופרקופה בסעודיה

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 13:42

באיטליה טוענים ש"שני המועדונים כבר לא מתלהבים לשחק בסעודיה והסכסוך הטרי בין ישראל לחמאס העלה את תמיהתו של נשיא נאפולי". מילאן ואטאלנטה יצטרפו במקומן?

תקציר: נאפולי - אודינזה 1:4/ספורט1

דיווחים באיטליה טוענים שנאפולי ופיורנטינה שוקלות לא להשתתף בסופרקופה האיטלקי שאמור להתקיים בסעודיה בינואר, כאשר מנגד מילאן ואטאלנטה "מוכנות" להחליף אותן. הסרייה A הודיעה בשבוע שעבר על דחיית התחרות, אשר מהעונה הנוכחית כוללת ארבעה מועדונים ולא רק שניים.

זה היה אמור להתקיים בין ה-4 בינואר ל-8 בינואר, אבל המועד החדש שנבחר על ידי הליגה יהיה בין ה-21 ל-25 בינואר. הבעיות התעוררו מכיוון שלפי "קוריירה דלו ספורט" ו"טוטוספורט", נאפולי ופיורנטינה שוקלות לפרוש מהתחרות. הפרטנופי העפילו כאלופת הסרייה A, בעוד שהטוסקנים העפילו כפיינליסטים בגביע האיטלקי.

אורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי. Jacopo Raule, GettyImages
אורליו דה לורנטיס, נשיא נאפולי/GettyImages, Jacopo Raule

שני המועדונים כבר לא התלהבו מלשחק בסעודיה והסכסוך הטרי בין ישראל לחמאס העלה את תמיהתו של נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס, כך נכתב ב"קוריירה". כעת נותר לראות אם נאפולי ופיורנטינה ישחקו בסופו של דבר בסופרקופה בינואר שתייםהקרוב, אך לפי הדיווחים מילאן ואטאלנטה הוזעקו ונאמר כי הן פתוחות להחליף את .

מנגד, מחזיקת הגביע אינטר וסגנית אלופת הסרייה A, לאציו, אינן מודאגות וצפויות לשחק. הנהלת הסרייה A הסכימה לשחק בארבע מתוך שש המהדורות הבאות של הסופרקופה בסעודיה.

  • עוד באותו נושא:
  • נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully