וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר פרש בגיל 32: "חייב להפסיק ברגע הנכון, הגשמתי חלומות"

הכוכב הבלגי נפרד: "זמן להינות עם הקרובים ולחוות דברים חדשים". כיכב בליל וצ'לסי, ולא מצא קבוצה אחרי שנים מאכזבות בריאל מדריד

תקציר ניצחונה של בלגיה 0:1 על אזרבייג'אן במוקדמות יורו 2024/ספורט1

ארבע שנים מאכזבות ומלאות פציעות בריאל מדריד עשו את שלהן, ואדן הזאר הודיע היום (שלישי) כי הוא פורש מכדורגל בגיל 32 בלבד. הכוכב הבלגי פרש מהמדים הלאומיים אחרי ההדחה בשלב הבתים במונדיאל בשנה שעברה, ובפוסט שכתב באינסטגרם הכריז כי החליט סופית להיפרש מכר הדשא. הזאר כידוע לא קיבל הצעה שריצתה אותו מאז שריאל מדריד ביטלה את חוזהו שנה לפני סיומו.

"אתה חייב להקשיב לעצמך ולהפסיק ברגע הנכון", נכתב הזאר, "אחרי 16 שנים ולמעלה מ-700 משחקים, החלטתי לסיים את הקריירה שלי ככדורגלן מקצועני. הצלחתי להגשים את החלומות שלי, שיחקתי ונהניתי על הרבה מגרשים ברחבי העולם. במהלך הקריירה הייתה לי את הזכות לפגוש מאמנים וחברים לקבוצה נהדרים - תודה לכולם על הימים היפים האלה, אתגעגע אליכם".

"אני גם רוצה להודות למועדונים ששיחקתי בהם - ליל, צ'לסי וריאל מדריד - ולהתאחדות הבלגית על התקופה בנבחרת. תודה גם לאוהדים שעקבו אחריי כל הקריירה ועודדו אותי בכל מקום. עכשיו זה הזמן להינות עם קרוביי ולחוות דברים חדשים. נתראה בקרוב מחוץ למגרש".

אדן הזאר, כדורגלן בלגי. רויטרס
נפרד מהדשא. הזאר/רויטרס

שחקן הכנף המוכשר פרץ לתודעה בליל, איתה זכה בדאבל צרפתי היסטורי בעונת 2010/11. כעבור שנה עבר לאלופת אירופה דאז צ'לסי, ובשבע עונות במדיה זכה פעמיים באליפות אנגליה ופעמיים בליגה האירופית. הקדנציה בלונדון הייתה המוצלחת ביותר בקריירה שלה, וב-352 הופעות במדים הכחולים בכל המסגרות כבש 100 שערים ובישל 92 נוספים.

בקיץ 2019 השלים הזאר העברת ענק בריאל מדריד, אך כבר מן הרגע הראשון קרס תחת הציפיות והפציעות המרובות. בארבע שנים בריאל מדריד הוא ערך 76 הופעות, הבקיע שבעה שערים בלבד ובישל 12 נוספים. במדי נבחרת בלגיה כבש 33 שערים ב-126 הופעות, והישג השיא שלו עם השדים האדומים היה המקום השלישי במונדיאל 2018 - טורניר בו היה אחד השחקנים הבולטים.

  • עוד באותו נושא:
  • אדן הזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully