וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקש טרייד בטוויטר ויורד על חבריו לקבוצה: שחקן ה-NBA מאבד שליטה

קאי ג'ונס קורא לעצמו "הגדול בכל הזמנים" ומסתכן בקנס אחרי בקשת העזיבה הפומבית משארלוט. סרטונים שלו גורמים לאוהדים לתהות אם הוא מסומם, וזו רק ההתחלה לרשימת השערוריות הארוכה

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

לאורך ההיסטוריה של ה-NBA, לא מעט שחקנים מצאו את עצמם מחוץ לליגה בעקבות התנהגות בעייתית ולא שגרתית, ונדמה שכעת אנו עדים למקרה נוסף. קאי ג'ונס הותיר מעט מאוד חותם על הפרקט בשתי העונות שלו בשארלוט עם ממוצע של 2.7 נקודות, אך מחוץ למגרש היה אחראי לאחרונה על לא מעט שערוריות.

הלילה (בין שני לשלישי) פורסם כי הסנטר בן ה-22, שחקן שולי בסגל של ההורנטס, ביקש מהקבוצה לעזוב בטרייד. ג'ונס אישר את החדשות בחשבון הטוויטר שלו, ובכך עבר על חוקי ה-NBA. לפי נהלי הליגה אסור להצהיר בפומבי כי ברצונך לעבור קבוצה כשאתה תחת חוזה, וג'ונס חשוף כעת לעונש שעשוי להגיע עד לקנס של 150 אלף דולר.

הבקשה הזו מצטרפת לשורת אירועים מדאיגים מכיוונו של ג'ונס, כולל מספר סרטונים שהעלה לאינסטגרם שגרמו לאוהדים לבקש מה-NBA לבדוק אם הוא מסומם. אחרי בקשת הטרייד הלילה תהה שחקן ה-NBA טרנס רוס אם ג'ונס "בכלל בסדר מבחינה מנטלית", הסנטר השיב שהוא "הגדול בכל הזמנים, תראה את ההיילייטס שלי" ורוס הסיק: "אז אני מבין שלא".

השיחה עם באוצ'אמפ

בחילופי דברים ברשתות החברתיות עם אוהדים בתקופה האחרונה, ג'ונס אף ירד על שני סנטרים צעירים נוספים שמתחרים איתו על המקום בשארלוט - ניק ריצ'ארדס ומארק וויליאמס. "אני יותר אסרטיבי מריצ'ארדס עם הכדור", כתב ג'ונס, וכשאוהד כתב לו שוויליאמס לוקח לו את המקום בסגל הוא השיב: "תראה לי סרטון אחד שלו פונה לצד שמאל, זורק וקולע. אפילו בקולג', בכל מקום, תמצא לי אחד".

בחודש שעבר גם נחשפה שיחה שלו עם שחקן מילווקי מארג'ון באוצ'אמפ, לו כתב: "בוא תשחק נגדי על 200 דולר. מתי אני מגיעים למילווקי? כשנשחק מול באקס, תסתכל בלוח המשחקים כדי לראות מתי זה, אני אביס אותך מטומטם".

ג'ונס נבחר במקום ה-19 בדראפט רק לפני שנתיים, אך נראה שבעקבות ההתנהגות שלו, בטח ביחס לתרומה השולית על המגרש, נדמה שימיו בליגת הכדורסל הטובה בעולם ספורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully