וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "זו מלחמה על עתיד העולם החופשי, רצחו בדם קר וצחקו"

בעלי בית"ר ירושלים לשעבר: "מי שלא נוקט עמדה בוחר בצד האכזרי בהיסטוריה של האנושות, החמאס גרוע מהיטלר ונגמור אותם בכל מחיר כי אין ברירה אחרת. המלחמה תסלול את הדרך למזרח תיכון שקט וחופשי"

דובר צה"ל: הושגה שליטה בכל הישובים 9.10.23/דובר צה"ל

דמויות רבות מהספורט הישראלי כבר השמיעו את עמדתם ותמיכתם בישראל מאז פרוץ המלחמה בשבת האחרונה, והיום (שלישי) הגיע תורו של משה חוגג - בעלי בית"ר ירושלים לשעבר.

בציוץ נוקב שהעלה לחשבון הטוויטר כתב חוגג: "החמאס לא מייצג את האיסלאם. אתם שרואים תיעוד של בנות נאנסות ונשרפות בחיים, התעללות בילדים, רצח וחטיפה של חפים מפשע, ונשארים בשקט - אנחנו רואים אתכם. מי שלא רוצה לנקוט עמדה בוחר בצד האכזרי בהיסטוריה של האנושות. החמאס גרוע מהיטלר, ישראל תגמור את חמאס בכל מחיר כי אין לנו ברירה אחרת אם אנחנו רוצים לחיות".

"וכן, ככל הנראה פלסטינים רבים שהם חפים מפשע ימותו במהלך המלחמה, גם הם קורבנות של החמאס", הוסיף חוגג, "צריך לשחרר את הפלסטינאים מהחמאס, הישראלים צריכים להשתחרר מהם. לחמאס לא אכפת אם אתה ימני או שמאלני, ישראלי, ערבי, עובד תאילנדי או תייר אמריקאי, לא אכפת אם אתה בן 3 או 80. הם רצחו את כולם בדם קר, הסתכלו להם בעיניים וצחקו".

משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, בבית המשפט. אודי ציטיאט
אמירות חריפות. חוגג/אודי ציטיאט

"ישראל אינה רק במלחמה עבור עתיד העם היהודי והמולדת, אלא על עתיד האנושות", קבע חוגג, "זו מלחמה על עתיד העולם החופשי. זה יהיה הניצחון העצוב בהיסטוריה, הכי כואב מאז השואה, אבל זה יסלול את הדרך למזרח תיכון שקט וחופשי. עם ישראל חי".

  • עוד באותו נושא:
  • משה חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully