וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נס ציונה: "כולם רצו, חשבתי שיש חמושים בשדה התעופה"

דאסטי האנאס סיפר בארה"ב על האזעקה בזמן שהמתין לטיסה מישראל, אחרי ששמע יירוט בביתו: "מרגישים את הרעידות, הייתה בעיר שלי נפילה ישירה. מהקבוצה אמרו לנו להיות מוכנים תוך שעה ליציאה לשדה, כל זה חדש עבורי"

בווידאו: הממונה על החטופים והנעדרים בהתייחסות ראשונה למשימה שהוטלה עליו/צילום: לע"מ

בעוד הספורטאים הישראלים כבר התרגלו לריצה למרחבים המוגנים בשעת אזעקה, עבור ספורטאים זרים וכאלה שחדשים בישראל הסיטואציה הזו מרגישה זרה לחלוטין. אחד מהם הוא דאסטי האנאס, כדורסלן עירוני נס ציונה. היהודי-אמריקאי שקיבל אזרחות ישראלית עם חתימתו בקבוצה הכתומה התראיין בארצות הברית וסיפר על החוויה הלא שגרתית.

"יצאתי לבלות עם חברים בשישי בלילה, הלכתי לישון וקמתי בשש בבוקר לרעש של אזעקות, זה נשמע כמו האזעקות בבית (בארה"ב) כשיש טורנדו", אמר האנאס, "הבנתי מה קרה, היה בום גדול ואלה היו יירוטים של כיפת ברזל. זה די משוגע, אבל עדיין אפשר להרגיש את הרעידות וההשפעה בשמיים, זה די נמוך. כילד מארקנסו כל זה די חדש עבורי, הרגשתי את החדר רועד ורצתי לממ"ד".

האנאס המתגורר בבת ים שיתף כיצד ביום שבת חילצו את שחקני הקבוצה החוצה מישראל: "רצועת עזה לא ממש קרוב אליי. המנהל המקצועי כתב לנו ב-17:00 להיות מוכנים תוך שעה ליציאה לשדה התעופה. התור בשדה לקח נצח, ותוך כדי ראיתי שבבת ים הייתה נפילה ישירה. ברקע שהסתכלתי למעלה מהטלפון ראיתי את כולם רצים. בהתחלה חשבתי שיש חמושים במקום, אבל אז הבנתי שיורים טילים על שדה התעופה בזמן שאנחנו שם".

השחקן המריא יחד עם חבריו לקבוצה לאתונה שביוון, ושם הם ממתינים לעדכונים על מתי וכיצד יחודשו המשחקים בליגת העל. בעונת 2023/24 בליגת העל נערך עד כה משחק אחד בלבד, בשישי בצהריים, ובו נס ציונה של האנאס גברה על עולה החדשה הפועל עפולה.

להאנאס בן ה-30 יש ארבע הופעות ב-NBA במדי ממפיס גריזליס - שתיים בעונת 2018/19 ושתיים בעונה לאחר מכן. הוא שיחק שלוש שנים בקבוצת ליגת הפיתוח של הגריזליס ובהמשך שיחק גם בקבוצת ליגת הפיתוח של גולדן סטייט, יוון ואוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully