וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "מכרים שלי נפגעו, אנשים נשחטו באכזריות שלא ניתן לתאר"

הנציג הישראלי ב-NBA בפוסט קשה: "ילדים צעירים יצאו לבלות במסיבה וניצודו בטבח איום שיירשם בספרי ההיסטוריה. משתדל לעשות כל מה שאוכל כדי להסביר את המצב לחבריי בליגה ולהעביר את הסיפור האמיתי"

ספורטאי ישראל בארץ ובחו"ל הגיבו בימים האחרונים לפעולות הטרור המזעזעות של החמאס שהובילו למותם של מאות חיילים ואזרחים חפים מפשע. אחד הספורטאים הבכירים ביותר בישראל, דני אבדיה, פרסם הערב (שני) פוסט בעברית ואנגלית וכתב כי האסון נגע בו גם באופן אישי.

"אני רחוק מהבית אבל הלב שלי בישראל", כתב פורוורד וושינגטון וויזארדס, "מה שקרה בשבת הוא אחד האירועים הקשים בתולדות מדינת ישראל. יום חג בישראל אצלנו הפך ליום שחור. מאות מחבלי חמאס וג'יהאד איסלאמי נכנסו באכזריות ל-21 מוקדים בעוטף עזה ושחטו ילדים, נשים ומבוגרים באכזריות שלא ניתן לתאר. בין הנפגעים היו גם מכרים. ילדים צעירים שיצאו לבלות במסיבה בחג הוקפו מכל עבר ופשוט ניצודו בטבח איום שיירשם בספרי ההיטוריה".

"אני משתדל לעשות את כל מה שאוכל על מנת להסביר את המצב לחבריי בליגה ובפרט לחברי קבוצתי וקהילת וושינגטון. לישראל יש את הזכות להגן על עצמה ואני מצדיע לכוחות הביטחון שלנו. לוחמים יהודים, דרוזים, מוסלמים, דתיים וחילוניים כולם יחד לחמו בגבורה בכדי להגן על האזרחים שלנו. מבטיח לעשות את כל שאני יכול לדאוג להעביר כאן את הסיפור האמיתי של המלחמה שנכפתה על ישראל. תנחומים למשפחות הנרצחים, וחיזוקים עזים למשפחות החטופים. אוהב אתכם וחושב עליכם מרחוק".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
מתקשה לעכל. אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

מאז אירועי השבת האחרונה, מספר ליגות וקבוצות מובילות הוציאו הודעות תמיכה בישראל. גם שחקנים פעילים פרסמו הודעות מסוג זה, וביניהם חברו הטוב של אבדיה בוויזארדס קייל קוזמה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully