וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוריד את נעלי הכדורגל והרים רובה!": בעולם נדהמים ממנשה זלקה

התקשורת בחו"ל פרגנה לקפטן הפועל חדרה שהתגייס למילואים עם פרוץ המלחמה: "שם הכל בצד והוכיח את אהבתו לישראל. הוא רוצה להילחם בחמאס!"

הפועל חדרה שבה לאימונים בצל המלחמה/באדיבות הפועל חדרה

בזמן שהכדורגלנים הישראלים מושבתים בגלל המלחמה, קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה עבר לפעילות הרבה יותר חשובה מכדורגל: השחקן גויס למילואים בפלגת עורב צנחנים שלשום (שבת) ונמצא בכוננות בגבול הצפון. גם בעולם לא נותרו אדישים לסיפורי הייחודי של זלקה, שזכה לפרגון רב בכלי התקשורת.

תגובות רבות הגיעו מסרביה, מדינה למודת מלחמות. באתר "alo" נכתב: "נאמנות למדינה מעבר לכדורגל. הקפטן זלקה עזב את הכל והצטרף לצבא הישראלי". ב"ספורטל" סיפרו: "שחקן הפועל חדרה התגייס למילואים כדי להילחם בחמאס. הוא הביע את אהבתו לישראל".

באתר "קוריר" נדהמו: "הוא הוריד את נעלי הכדורגל והרים רובה! השחקן שנולד באתיופיה הצטרף לצבא הישראלית ויצא למלחמה. בהתגייסותו הוכיח את אהבתו למדינה שבה הוא בונה קריירה".

מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה מאוכזב. שלומי גבאי
גיבור ישראל. מנשה זלקה/שלומי גבאי

בסרביה, כידוע, עוקבים אחרי המצב הביטחוני בארץ מהזווית הספורטיבית בגלל הנציגות של צוות האימון בראשות ברק בכר בכוכב האדום בלגרד ושוער הנבחרת עומרי גלזר באותה קבוצה, כשקפטן נבחרת ישראל לשעבר ביברס נאתכו משחק ביריבה העירונית פרטיזן.

באיטליה נכתב: "מנשה זלקה שם הכל בצד, עזב מיידית את הפועל חדרה ותפס נשק כדי לעזור לאומה שלו". ב-"GSP" הרומני הופתעו: "קפטן בקבוצה מליגת העל הישראלית רוצה להילחם בחמאס!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully