וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסתי לאוטו ונסעתי לשדרות בלי לפתוח את העיניים, יהיה מה שיהיה"

9.10.2023 / 12:00

רפאל קסטרו, הסקאוט והאנליסט הראשי של מ.ס. אשדוד, היה בדרכו למשחק בצפון כשהתבשר שאשתו וילדיו נצורים בשדרות. אחרי שהצליח לחבור אליהם בתום מסע מפרך, הוא משחזר את "24 השעות הקשות בחיי": "מה שקורה כאן לא נורמלי, מתפללים שמשהו ישתנה"

בווידאו: חולית מחבלים תוקפת ניידת משטרה בשדרות ויורה לכל עבר/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

"אלה היו 24 השעות הקשות בחיי", כך סיפר הבוקר (ראשון) רפאל קסטרו, הסקאוט והאנליסט הראשי של מ.ס. אשדוד. קסטרו המוכר היטב כמעט לכל שחקן בליגת העל מאחר שהוא עורך זה שנים סרטוני וידאו לשחקנים שונים, חווה חוויה קשה ומורטת עצבים.

"הגענו כבר ביום שישי למלון בנוף גליל לקראת משחק של מ.ס. אשדוד מול ריינה. בשבת בבוקר הבנתי את גודל האירוע. אני גר בשדרות עם אשתי ושני ילדיי הקטנים. אשתי והילדים התחילו לדבר איתי בטלפון וכמובן חיכיתי לאוטובוס שייצא חזרה לאשדוד אחרי שהמשחק בוטל. כשהאוטובוס הגיע, רציתי לצאת מיד ברכב לשדרות, אבל אז התברר לי שאין מעבר ושאי אפשר להגיע לעיר. ניסיתי לשכנע את כל מי שרק שאפשר שיש לי אישה וילדים בפנים ואני צריך לחזור, אבל אמרו לי במפורש שיש חוליות מחבלים לאורך כל הציר, מיד מרדכי עד שדרות, ושאני לא יכול לעבור.

"פיניתי את עצמי לדירה של הזר שלנו לוקאס סלינאס וביחד עם דויד קופרמן העברנו את הזמן יחד שם עד יום ראשון בבוקר. כמובן שכל רגע דיברתי עם אשתי והילדים. לצערי גם המשפחה שלה לא הייתה יכולה לשהות לצידה, כי תושבי שדרות הונחו להישאר כל אחד בביתו. אלה היו 24 שעות קשות מאוד, לא ידעתי מתי אראה את אשתי והילדים".

רפאל קסטרו, אנליסט מ.ס. אשדוד. באדיבות מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
נסיעה היישר לתופת. רפאל קסטרו/אתר רשמי, באדיבות מ.ס. אשדוד

בשלב מסוים, קסטרו מאס במצב והחליט לעשות מעשה. "אתמול החלטתי שאני לוקח את הרכב שלי ונוסע במטרה להגיע לאשתי ולילדים, יהיה מה שיהיה. עליתי על האוטו ונסעתי לשדרות בלי לפתוח את העיניים. נסעתי נחוש במטרה להגיע לאישה ולילדים. שכנעתי את החיילים והשוטרים בדרך שאני חייב להגיע למשפחה שלי ובסוף אחרי יותר מ-24 שעות נכנסתי הביתה. מאז אנחנו כאן בדירה".

קסטרו המשיך: "מה שקורה בשדרות לא נורמלי, הרבה יותר מכל מה שקרה פה אי פעם. יש עוצר בבתים, אני עם שני ילדים קטנים ונגמר לי המזון לתינוקות. יש קבוצת ווטסאפ של אזרחים שדרכה אפשר לקבל עזרה, יש מתנדבים שמספקים לנו דברים מדירה לדירה כי לנו אסור לצאת. זה אירוע קשה מאוד. האינטרנט בקושי עובד, הטלוויזיה לא משדרת כרגע ואנחנו רק יושבים ומתפללים שמשהו ישתנה ושהדברים יחזרו לקדמותם. הייתי שמח מאוד לנסוע צפונה עכשיו, אבל אי אפשר לעזוב את הבתים כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully