וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' לאוהדי פרטיזן: "קבלו את מדר בתשואות, תצאו גדולים"

המאמן שלח מסר לקראת המפגש עם הרכז שעזב בטריקת דלת: "תנו לו ולמירוטיץ' כבוד ותוכיחו כמה אתם נהדרים, זו הבקשה שלי"

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

בעוד חודש צפוי לים מדר ערב מאתגר בבלגרד, בו יתארח עם פנרבחצ'ה אצל פרטיזן אותה עזב בטריקת דלת. אוהדי פרטיזן בוודאי מכינים למדר קבלת פנים "מיוחדת", אבל ז'ליקו אוברדוביץ' מנסה למנוע תמונות לא נעימות מבעוד מועד.

אמש שלח המאמן האגדי מסר לאוהדים לקראת סדרה של מפגשים נפיצים של פרטיזן, כולל משחק מול מילאנו של ניקולה מירוטיץ' שהסתכסך עם האוהדים אחרי שלא חתם בקבוצה.

"אני מרגיש צורך להסביר לאוהדים מה בדיוק קרה עם ים מדר וניקולה מירוטיץ', ומה גרם להם לא לשחק בקבוצה שלנו השנה. אבל בכל מקרה יש לי בקשה אחת - קבלו אותם בתשואות ומחיאות כפיים, תראו להם כבוד והערכה. רק ככה תצאו גדולים, ותוכיחו כמה אתם נהדרים".

ים מדר שחקן פנרבחצ'ה מול מילאנו. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
התחינות של אוברדוביץ' יעזרו? ים מדר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

כזכור, מדר עזב את פרטיזן במפתיע הקיץ, למרות שהיה חתום לעונה נוספת במועדון. בפרטיזן טענו שהמהלך לא חוקי, אולם מדר השלים בסופו של דבר את המעבר.

בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט ריאיון עם אוברדוביץ' בו התייחס בין היתר לעזיבה של מדר. "ים ואני שוחחנו, והדרך שבה הוא בחר לפעול לא הייתה נכונה בעיניי. הבעיה היחידה שלי איתו היא שבתחילת השיחה בינינו הוא היה אמיתי, ואני חושב שאחר כך הוא השתנה", אמר אוברדוביץ'. "ים הוא לא השחקן הראשון שעזב את הקבוצה שלי, אין בעיה. אבל לא משנה מה תחליט בחיים - תסתכל בעיניים ותגיד את האמת, תסביר את הסיבה. אל תשחק משחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully