וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר וצוותו תקועים בבלגרד: "הם מדוכאים ועצובים"

9.10.2023 / 10:27

בשל הקושי הצפוי בחזרה לסרביה, מאמני הכוכב האדום וגם גלזר לא יוכלו לטוס לארץ: "זה קשה עבורם", אמר גורם במועדון. השוער ערך מחווה והעביר מסר: "הלב שבור, ממש לא פשוט לשחק במצב כזה"

תקציר: רדניצקי - הכוכב האדום בלגרד 4:3/ספורט1

ברק בכר וצוותו הישראלי, ושוער הכוכב האדום עומרי גלזר, היו אמורים לנצל את פגרת הנבחרות הקרובה לטובת חופשה לצד משפחותיהם בארץ, אלא שהם תקועים בבלגרד - כך דווח הבוקר (שני) ב"אינפורמר" הסרבי. בניגוד לכתוב באותו דיווח, לוואלה! ספורט נודע כי הבעיה אינה קשורה לביטול טיסות לישראל, אלא בחשש שהמלחמה תקשה עליהם לטוס בחזרה לסרביה לקראת חידוש הליגה אחרי הפגרה.

בכר ועוזריו גיא צרפתי וגיא ויזינגר, יחד עם האנליסט אדם דויד, תכננו להגיע ארצה לכמה ימים בעוד שגלזר היה אמור להצטרף לנבחרת ישראל לקראת המשחק נגד שוויץ, שאופ"א הודיעה אתמול על דחייתו. המאמן והשוער עלו שניהם למשחק מול רדניצקי אתמול כשהם עונדים סרטים שחורים כמחווה לנרצחים והנפגעים שממשיכים להתווסף מאז מתקפת הפתע של החמאס בשבת בבוקר.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם סרט שחור. מתוך טוויטר, צילום מסך
תקוע בסרביה. בכר עם הסרט השחור אתמול/צילום מסך, מתוך טוויטר

"הם מדוכאים ועצובים, אבל רגועים יחסית", אמר גורם בכוכב האדום ל"אינפורמר". "למרות שהם תכננו לטוס לישראל, אף אחד מהם לא יעשה זאת וזה קשה עבורם. לבכר יש משפחה בתל אביב, לגלזר יש רק את אשתו כאן והמשפחה של אחד העוזרים נמצאת פה. המשפחות של כל היתר בישראל".

בסרביה, אגב, תהו האם בעקבות חובת השירות בצה"ל הצוות המקצועי של הכוכב האדום עשוי לקבל צו התייצבות. במועדון הסבירו למקומיים: "ישראל תיתן להם להמשיך לעבוד, יש לה צבא חזק, מצויד ומאומן היטב ומנוסה במצבים כאלה. אנחנו לא מאמינים שיקראו לעובדים בחו"ל לחזור ולהילחם. נקווה שכל זה ייגמר בימים הקרובים", הוסיף אותו גורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
נעליו של שוער הכוכב האדום עומרי גלזר. אינסטגרם, צילום מסך
"עם ישראל חי". נעלי המשחק של עומרי גלזר/צילום מסך, אינסטגרם
הכפפות של שוער הכוכב האדום עומרי גלזר. אינסטגרם, צילום מסך
שוער הכוכב האדום ערך מחווה גם באמצעות הכפפות/צילום מסך, אינסטגרם

גלזר, אגב, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו שמלבד הסרט השחור הוא גם כתב על הכפפות שלו "לזכר הנרצחים" לצד מגן דוד, ועל נעלי המשחק "עם ישראל חי".

השוער העביר מסר של תמיכה בסטורי בערב שאחרי המשחק: "ימים לא קלים, הלב שבור. לשחק במצב כזה זה ממש לא פשוט. שולח חיזוקים למשפחות הנרצחים והנעדרים, לחיילים לכוחות הביטחון ולכל האנשים שנלחמים ונאבקים על הבית שלנו. צריך להישאר מאוחדים וחזקים בתקופה הזאת. עם ישראל חי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully