וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת ציין שער עם "שמע ישראל", ברק בכר הופיע עם סרט שחור

צפו: קשר סומגאיט נשא תפילה על כר הדשא לזכר קורבנות מתקפת הטרור הרצחנית בישראל. מאמן הכוכב האדום ועוזרו גיא צרפתי ערכו מחווה, גלוך כעס על חילוף מוקדם

תקציר: רדניצקי - הכוכב האדום בלגרד 4:3/ספורט1

הספורט בישראל הושבת מפעילות בעקבות מתקפת הטרור המחרידה שגבתה מאות קורבנות, אבל כדורגלני ארצנו המשחקים בחו"ל נוטלים חלק במשחקי קבוצותיהם ומביעים את כאבם גם על המגרש.

* אחרי ביברס נאתכו ורז שלמה אתמול, רועי קהת הבקיע היום (ראשון) שער בכורה במדי סומגאיט בליגה האזרית ולאחר מכן ביצע תפילת "שמע ישראל" על הדשא, הרים ידיו אל השמיים ושלח נשיקה. חבריו הגיעו לתמוך ולנחם. הקשר בן ה-31 הצטרף לסומגאיט בקיץ האחרון, פותח מדי שבוע וכעת כאמור מצא לראשונה את הרשת, כאשר הנגיחה שלו בדקה ה-61 העניקה לקבוצתו ניצחון 0:1 לאחר כמעט חודשיים בהם לא ניצחה.

* ברק בכר ועוזרו גיא צרפתי הופיעו עם סרט שחור על היד (בכר גם עם חולצה שחורה) למשחק בו ניצחה הכוכב האדום בלגרד 3:4 בחוץ את רדניצקי. אתמול הבהיר המאמן כי לא יערוך מסיבת עיתונאים שגרתית ואמר: "ביום נוראי של טרור כלפי אזרחים וחיילים במדינה שלי, אני רוצה להביע תנחומים למשפחות ולהתפלל לשלום הפצועים". עומרי גלזר פתח בין הקורות ואלופת סרביה נהנתה מצמדים של פיטר אולאינקה (29 ו-33) ומירקו איבניץ' (44 ו-67) שהקטינו את הפער מפרטיזן המוליכה שוב לארבע נקודות. לאחר המשחק דווח בתקשורת הסרבית כי התוצאה תימחק והכוכב תזכה בניצחון טכני 0:3 בעקבות שיתוף שחקן שלא היה רשום. הוא יצא אחרי 23 שניות, אבל הטעות כבר נעשתה.

השער והמחווה של רועי קהת (1:28:05 בסרטון)

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד עם סרט שחור. מתוך טוויטר, צילום מסך
ברק בכר עם סרט שחור על היד/צילום מסך, מתוך טוויטר

* גיא חדידה פתח בהרכב של צ'רנומורץ אודסה והוחלף בהפסקה בהפסד 1:0 לקריבבאס במחזור ה-10 בליגה האוקראינית. לפני המשחק ניצבו שחקני שתי הקבוצות יחד והצטלמו כשהם אוחזים בדגל ישראל לצד דגל אוקראינה. בחשבון האינסטגרם של קריבבאס הציגו את הכיתוב: "עומדים לצד ישראל" והדגישו: "המדינה שלנו נלחמת בטרוריסטים מרוסיה כבר יותר משנה ואנחנו מבינים עד כמה חשוב לקבל תמיכה ברגעים כאלה וגם להעניק אותה לשותפים שלנו. אוקראינה וכל העולם מגנים טרור ותומכים באזרחי ישראל. בזמנים קשים כאלה, שתי המדינות צריכות להראות תמיכה הדדית והבנה". הקשר הישראלי פרסם פוסט תגובה לאחר מכן: "תודה לכם על התמיכה. אף אחד לא ישבור אותנו!".

* תומר הרן, שוערה של קבוצת סרו לארגו מהליגה הראשונה באורוגוואי עלה אמש להופעת הבכורה שלו בין הקורות (שמר על רשת נקייה ב-0:1 על פניקס), ועשה זאת עם סרט שחור על זרועו לזכר קורבנות המלחמה בדרום.

הסטורי של גיא חדידה לפני המשחק של צ'רנורמורץ אודסה מול קריבבאס. האינסטגרם של גיא חדידה, צילום מסך
הסטורי של גיא חדידה לפני המשחק של צ'רנורמורץ אודסה מול קריבבאס/צילום מסך, האינסטגרם של גיא חדידה
תומר הרן שוער סרו לארגו. סרו לארגו, אתר רשמי
סרט שחור על הזרוע. תומר הרן/אתר רשמי, סרו לארגו

* אוסקר גלוך פתח בהרכב של רד בול זלצבורג, שאיבדה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 אצל אוסטריה קלגנפורט במחזור ה-10 בליגה האוסטרית. קשר נבחרת ישראל הוחלף בדקה ה-43, לאחר הרחקתו של הבלם סטרחיניה פאבלוביץ', ולא אהב את ההחלטה של מאמנו. קלגנפורט צימקה ולאחר מכן גם הצליחה להשוות ומנעה מזלצבורג לשוב למקום הראשון.

* מוחמד אבו פאני השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב ב-2:2 הביתי של פרנצווארוש מול דברצן בליגה ההונגרית. קרן של הקשר הורחקה לא טוב והובילה לשער השני בדקה ה-18, אבל הפעם הוא לא בישל וספג כרטיס צהוב כשקבוצתו נעצרה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים. היא עדיין בפסגה עם יתרון נקודה וגם משחק חסר.

* אלי דסה, קפטן נבחרת ישראל, השלים 90 דקות ב-0:0 הביתי של דינמו מוסקבה מול פאקל וורונז' בליגה הרוסית.

* עומר אצילי שיחק 10 דקות כמחליף בהפסד 1:0 של אל עין לאל נאסר באיחוד האמירויות. קבוצתו איבדה את המאזן המושלם ונמצאת במקום השני עם נקודה פחות משבאב אל אהלי של מונס דאבור.

* אליאל פרץ נכנס בדקה ה-66 בניצחונה הביתי של אפולון לימסול 0:4 על דוקסה, בעקבותיו עלתה הקבוצה למקום הראשון בליגה הקפריסאית. פדרו מרקש הספרדי כיכב עם שלושער.

* זיו מורגן פתח בהרכב קלוז' והוחלף בדקה ה-66 בתיקו החוץ 1:1 אצל דינמו בוקרשט. קבוצתו במקום השני ברומניה, מרחק שלוש נקודות מהמוליכה סטיאווה.

* סער פדידה שיחק מחצית כמחליף ב-1:1 של אולימפיה לובליאנה מול רדומלייה במחזור ה-12 בליגה הסלובנית. אולימפיה ירדה למקום השלישי בליגה הסלובנית, מרחק שש נקודות מהמוליכה צלייה.

* עטאא ג'אבר וקני סייף הוחלפו יחד במחצית בהפסדה הביתי של נפטצ'י באקו 2:0 מול קרבאח בליגה האזרית.

* סתיו נחמני שיחק תשע דקות כמחליף בתבוסה הביתית של סט. מירן 3:0 לריינג'רס, שכבשה את כל השערים לאחר נגיעת יד של ריאן סטריין, אקס מכבי חיפה שגרם לפנדל והורחק בדקה ה-28. בעקבות ההפסד, שהיה הראשון שלה העונה בליגה הסקוטית, פינתה סט. מירן את המקום השני לטובת ריינג'רס, אם כי שתיהן במרחק של שמונה נקודות מהמוליכה סלטיק.

* עומרי גנדלמן נותר על הספסל ב-1:1 הביתי של גנט מול גנק במחזור ה-10 בליגה הבלגית. הקבוצה שניצחה 0:2 את מכבי תל אביב בקונפרנס ליג נותרה בלתי מנוצחת בליגה, אבל ירדה למקום השלישי ומפגרת בשתי נקודות אחרי המוליכה אוניון סן ז'ילואז.

* רועי הרמן נכנס בדקה ה-89 והיה שותף להפסד החוץ של בוטב פלובדיב 1:0 לצסק"א 1948 סופיה בליגה הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully