וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הסרבי רגוע בארץ: "המצב לא דרמטי כפי שמציגים אצלנו"

קומנניץ' ממכבי תל אביב בכדוריד "מרגיש מאוד בטוח" וכועס ש"מפזרים חצאי אמיתות". עמיתו מאשדוד יותר לחוץ: "שומעים פיצוצים, לא קל"

בווידאו: סיכול מחבלים ותקיפת חייל האויר במהלך חרבות ברזל/דובר צה"ל

כ-30 שחקנים ומאמנים סרבים מפוזרים בין קבוצות ליגת העל בכדוריד, שעצרה את פעילותה כמו כל מוסדות הספורט בישראל אחרי תחילת המלחמה שלשום (שבת). ולמרות שרובם מחפשים את הדרך לשוב למולדתם עד שהמצב הביטחוני יירגע, חלקם נשמעים רגועים יחסית ומבהירים: מתוח בישראל, אבל אנחנו לא בפאניקה.

מאמן הפועל אשדוד נדליקו מאטיץ' סיפר ל"ז'ורנל" מארצו: "אני רחוק 15 קילומטרים מהגבול, זה לא קל. אפשר לשמוע את הפיצוצים, נכנסנו למקלט 20 פעם. הכל נעצר. אנחנו בעיקר מנסים למצוא דרך לטוס הביתה, יש הרבה מאיתנו בישראל וחלק עזבו אתמול על המטוס הממשלתי. שלושה מאיתנו קנינו כרטיס ליום שני בבוקר".

מבלגרד נשלחו שני מטוסים עבור הסרבים ומשפחותיהם כאן בארץ, אבל לא כולם ממהרים לעזוב לפחות לעת עתה. אקים קומנניץ', שמאמן את מכבי תל אביב וקצת יותר רחוק מאזורי הלחימה, אמר ל"מונדו" אמש: "כאן בתל אביב השגרה נמשכת, אני מרגיש מאוד בטוח. בדרום זה הרבה יותר רציני, יש הרבה הרוגים וחטופים".

מאמן הפועל אשדוד בכדוריד, נדליקו מאטיץ'. דף הפייסבוק של הפועל אשדוד בכדוריד, אתר רשמי
לא בפאניקה. מאטיץ'/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל אשדוד בכדוריד

קומנניץ' הביע תרעומת על הסיקור שהמלחמה מקבלת בארצו: "בשבת הייתה סיטואציה לא נעימה, אבל היום רגוע לחלוטין כאן בתל אביב. זה לא דרמטי כמו שמציגים את זה בתקשורת שלנו, אני חייב להודות. אפשר להרגיש את המתח, אבל אנשים הולכים לעבודה, יש תחבורה ציבורית. אני מאוד רגוע כמו שאתם רואים, אבל מכעיס אותי מאוד שמפזרים חצאי אמיתות שמייצרות פאניקה. למשל, אמש נסעתי לשדה התעופה עם חבר והכל היה בסדר. לא הייתה התקהלות, הטיסה של חבר שלי התעכבה - אבל הוא הגיע לבלגרד בסופו של דבר. אנשים זורעים פחד ללא צורך ברשתות החברתיות, צריך להיות הגיוניים ולהפיץ רק מידע נכון".

מאמן מכבי תל אביב נשאל גם על האפשרות שתהיה מתקפה גם מהצפון: "קראתי על זה, אני מתעדכן מהתקשורת ולוקח הכל בערבון מוגבל. אני מרגיש בטוח, הצער כאן מורגש אבל הם עם גאה ואמיץ מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully