וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משליך החזיז נעצר, נשיא מונפלייה תקף: "אידיוט! מגעיל וכואב"

שוער קלרמון מורי דיאו פונה "בטראומה קשה" אחרי שאוהד השליך לעברו חזיז וגרם לפיצוץ המשחק, ניקולן: "מפח נפש, מקווה שהוא בסדר. איך יהיו לנו שאיפות עם אידיוטים כאלה?"

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

האלימות ממשיכה לחרב את הליגה הצרפתית. אירוע מכוער ומעציב הביא אתמול (ראשון) לביטול המשחק בו הובילה המארחת מונפלייה 2:4 על קלרמון, לאחר שאוהד הקבוצה המקומית זרק מהיציע חזיז שהתפוצץ ליד שוער האורחת מורי דיאו, שפונה על אלונקה בתוספת הזמן של המחצית השנייה כשהוא "בטראומה קשה" על פי רופא הקבוצה.

הסנגלי התמוטט ונראה בטראומה קשה, בזמן שהרוחות התלהטו ובאופן אירוני נשלף כרטיס אדום לבלם קלרמון נטו בורז'ס שהניף אצבע משולשת לעבר היציע ממנו נזרק החזיז. אחרי ששחקני שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה והשופט פלורן באטה הפסיק את המשחק, חלפו דקות ארוכות עד שהכרוז באצטדיון הודיע על פיצוץ ההתמודדות באופן סופי.

מורי דיאו שוער קלרמון מפונה על אלונקה. ., צילום מסך
תמונות מצערות. מורי דיאו מטופל על הדשא/צילום מסך, .

לפי דיווחים, הפורע שגרם לכך אותר והובא למעצר, כשמונפלייה צפויה להגיש תביעה נגדו ובמקביל מתכוננת לספוג עונש כבד, כשהניצחון אתמול היה מעלה אותה למקום השישי אחרי פתיחה טובה במונחים שלה בשמונת המחזורים הראשונים.

מנהל האבטחה במונפלייה גינה את המעשה: "אתם לא מתארים לעצמכם כמה נזק נעשה למועדון בגלל ההתנהגות שלכם. בבקשה תפסיקו עם זה!", מסר לאוהדים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מורי דיאו שוער קלרמון מפונה על אלונקה. PASCAL GUYOT/AFP, GettyImages
הפורע נעצר. שוער קלרמון מפונה על אלונקה/GettyImages, PASCAL GUYOT/AFP

מי שבאמת זעם היה נשיא מונפלייה לורן ניקולן, שאמר אחרי האירוע: "התחושות שלי? גועל, מפש נפש ועצב גדול. כשאתה מוביל 2:4, חמש דקות לסיום ויכול לעלות למקום השישי, השחקנים קורעים את התחת ופתאום איזה אידיוט משליך משהו מהיציע, זה מגעיל וכואב. אני מקווה ששוער קלרמון בסדר ויוכל לחזור יחד עם חבריו לקבוצה".

ניקולן המשיך במסיבת העיתונאים: "כל הזמן מבקרים אותנו שאין לנו שאיפות, אבל עם אידיוטים כאלה איך יהיו? זה מתיש. עשינו משחק גדול בעשרה שחקנים, עכשיו אנחנו עלולים לספוג הפסד או שיהיה משחק חוזר. הליגה תעניש אותנו בוודאות".

נשיא מונפלייה התייחס לפורע: "אנחנו חמש דקות מניצחון, תעודד את הקבוצה שלך! אל תזרוק חזיז, זה מטומטם לחלוטין. אני בהלם. זה יוצר למועדון שלנו תדמית לא נכונה. ומה יעשו לו? ירחיקו אותו מהאצטדיון? הוא אידיוט, ואני מנומס. זאת שערורייה. היינו יכולים לעשות עונה טובה ועכשיו ניאבק בתחתית בגלל אנשים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully