וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הוא מחוץ לקלאסיקו: קונדה צפוי להיעדר כחמישה שבועות

בלם ברצלונה מתח את רצועת הברך ולא ישחק נגד ריאל מדריד בסוף החודש, כמו דה יונג ולבנדובסקי. צ'אבי זועם על השופט ועל "אובדן המשמעת" ב-2:2 נגד גרנאדה. מנגד, ימאל עושה היסטוריה והקבוצה ברצף הכי טוב שלה זה עשור

תקציר: ארסנל - מנצ'סטר סיטי 0:1/ספורט1

רשימת הפצועים של ברצלונה רק מתארכת: הקבוצה הודיעה היום (שני) שז'ול קונדה סובל ממתיחה ברצועה הצידית בברכו השמאלית, וההערכות בספרד מדברות על היעדרות של חמישה שבועות שצפויה לצרפתי. המשמעות: קונדה שנפצע אמש מול גרנאדה יצטרף לרוברט לבנדובסקי ופרנקי דה יונג וצ'אבי סופר כבר שלושה שחקנים מההרכב הראשון שלא יעמדו לרשותו בקלאסיקו נגד ריאל מדריד, ב-28 בחודש.

בנוסף, פדרי צפוי לשוב לפעילות בתום פגרת הנבחרות אחרי יותר מחודש מחוץ למגרשים, כך שלא יהיה לו הרבה זמן לחזור לכושר לפני קרב הענקיות. גם לאמין ימאל הצטווה לנוח 10 ימים ולא יצטרף לנבחרת ספרד בפגרה, בשל כאבים במותניים.

ברצלונה אמנם הראתה אופי ועצבים מברזל, והתמודדה עם רשימת הנעדרים ארוכה שהתארכה כאמור במהלך המשחק, ואמנם חזרה מפיגור 2:0, אבל אחרי ה-2:2 אמש מול גרנאדה, היא הכל חוץ ממרוצה - וזה מתחיל בשופטים.

בספרד מדווחים שבבארסה הגיבו בכעס להחלטה השנויה במחלוקת לבטל שער ניצחון פוטנציאלי של ז'ואאו פליקס בטענת נבדל של פראן טורס, שספק אם היה מעורב במהלך. "כמו שהוא ביטל את השער, הוא היה יכול לאשר אותו באות מידה. אני לא חושב שפראן היה מעורב במהלך או הפריע למישהו. למי הוא הפריע? זה ממש לא ברור", התרעם צ'אבי במסיבת העיתונאים בסיום.

צ'אבי, מאמן ברצלונה. Fran Santiago, GettyImages
הרבה סיבות לדאגה. צ'אבי/GettyImages, Fran Santiago

מלבד השופטים, צ'אבי מוטרד מאוד מהבעיות ההגנתיות של בארסה שנמשכות מפתיחת העונה. אחרי שהציגה הגנת ברזל בעונה שעברה, העונה החלק האחורי נראה חדיר ומבולגן, ולראייה המספרים: אם בעונה שעברה בארסה ספגה תשעה שערים בלבד עד המחזור ה-30, העונה היא כבר עומדת על 10 ספיגות ב-9 משחקים - מה שהוגדר הבוקר ב"אס" כ"אובדן המשמעת ההגנתית שאפיינה את הקבוצה".

"כן, זו בעיה. אסור לנו להגיע למשחק כזה ולספוג כל כך מהר וכל כך בקלות", אמר המאמן, שהביע תסכול מכך שקבוצתו לא ניצחה למרות שאיימה לא פחות מ-22 פעמים על השער. "שלטנו, יזמנו, תקפנו והגענו למצבים - ועדיין לא ניצחנו. חייבים ללמוד מזה להמשך".

מצד שני, יש גם נקודות אור. לראשונה זה עשור, בארסה בלתי מנוצחת ב-11 המשחקים הראשונים של העונה. "לחזור מפיגור 2:0 בכדורגל המודרני זה לא קל", יודע צ'אבי, שגם החמיא ללאמין ימאל, שבגיל 16 ו-87 ימים הפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות הליגה הספרדית. "אני שמח עבורו, זה מגיע לו", אמר המאמן, וימאל עצמו הוסיף: "אני מרוצה שכבשתי ושברתי את שיא, אבל האמת היא שלא חשבתי על זה יותר מדי, בעיקר התמקדתי בניסיון שלנו לחזור למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully