וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם המשחק מול קוסובו צפוי להידחות, ההתאחדות כבר ביטלה את המלון

9.10.2023 / 12:17

אחרי דחיית משחקה של נבחרת ישראל נגד שוויץ שתוכנן ליום חמישי, בהתאחדות מצפים לקבל בקרוב הודעה דומה מאופ"א גם בנוגע למשחק שאמור היה להיערך בפרישטינה בראשון. היחסים הטובים של בכירי ההתאחדות עם אלכסנדר צ'פרין סייעו להחלטה

מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת בלארוס - אלון חזן ואלי דסה מדברים/צילום: ניב אהרונסון. עריכת וידאו: אביעד בלילי

המשחק של נבחרת ישראל מול קוסובו צפוי להידחות. בהתאחדות לכדורגל מצפים לקבל ביממה הקרובה מאופ"א הודעה רשמית גם לגבי משחק החוץ שמתוכנן ליום ראשון בבלקן. אחרי שאמש התקבלה ההחלטה הרשמית על דחיית משחק הבית מול שוויץ שהיה אמור להיערך בחמישי הקרוב בבלומפילד, בהתאחדות מאמינים כי תתקבל גם החלטה לגבי דחיית המשחק מול קוסובו. בתקשורת הקוסוברית אגב, מדווחים שההתאחדות הישראלית כבר ביטלה את ההזמנה לבית המלון בפרישטינה.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ לו יש קשרים אישיים טובים עם נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין פעל ביומיים האחרונים כדי שהמשחקים לא ייערכו ובמיוחד שישראל לא תחוייב לשחק מול שוויץ מחוץ למדינה.

נשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ. ניב אהרונסון
היחסים הטובים איתו. שינו זוארץ עם אלכסנדר צ'פרין/ניב אהרונסון

להתאחדות הישראלית היה חשוב גם לוודא שבמצב הנוכחי השחקנים לא ייאלצו לשחק וגם שלא תילקח הזכות לארח בארץ ומכאן נעשו כל הפעולות מאחורי הקלעים כדי שהמשחקים של הנבחרת הלאומית והנבחרת הצעירה יידחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully