וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן בוסטון תומך בישראל: "העולם צריך להכיר בסבל של היהודים"

ג'ו מאזולה עצר את מסיבת העיתונאים אחרי משחק קדם העונה כדי לגנות את ההתקפה על ישראל: "הם סובלים כבר 10,000 שנה"

בווידאו: צה"ל תקף עמדות תצפית של הכח הימי של חמאס/צילום: דובר צה"ל

בזמן שבכדורגל העולמי נשמעים יותר ויותר קולות תמיכה בפלסטינים, ב-NBA ממשיכים להביע סולידריות עם ישראל. אחרי שמספר שחקנים התייצבו לצד ישראל והבוקר גם הליגה עצמה הודיעה שהיא "עומדת לצד ישראל", מאמן בוסטון ג'ו מאזולה עצר את מסיבת העיתונאים בתום משחק קדם העונה הלילה מול פילדלפיה (ניצחון 106:114 של הסלטיקס) כדי לשלוח חיזוקים לישראל.

"הדברים החשובים יותר מאשר כדורסל, הם להזדהות עם מה שאנשים עוברים בעולם. לאור מה שקורה בישראל כעת, העולם צריך להתפלל ולחשוב הרבה מאוד", אמר מאזולה, שביקר בישראל פעמיים בעבר. "אחרי שביקרתי בישראל, התחלתי להבין - קורים כל מיני דברים בארצות ברית, אנחנו לא מושלמים ואנשים נפגעים אצלנו מדי יום, אבל לפעמים לא מבינים את הקשיים של אנשים אחרים בעולם. קשה לחשוב על מה שעומד לקרות בישראל בתקופה הקרוב, ועדיין אתם מדברים איתי על כדורסל ולא על זה...חשוב שתהיה מודעות לעניינים הללו".

ג'ו מאזולה, מאמן בוסטון. רויטרס
ב-NBA ממשיכים לתמוך. מאזולה/רויטרס

לדבריו של מאזולה, "זה לא חשוב אם אתה יהודי, מוסלמי או נוצרי, ישראלי או פלסטיני. אני יודע דבר אחד - מתרחשות שם הרבה סיטואציות מסוכנות. ארצות ברית קיימת 400 שנים, אבל היהודים סובלים כבר 10,000 שנה. זה נותן לך פרספקטיבה...הם חיים באיזור קשה מאוד, וכולנו צריכים להקדיש לזה מחשבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully