וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא יאניס ולילארד: מילווקי ניצחה 102:105 את שיקגו

שני הכוכבים של הבאקס נחו וצפו בבושאמפ קולע 18 נקודות וקולע זריקות עונשין מכריעות. היידיגר שותף במאני טיים וקלע נקודה לבולס

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

משחקי ההכנה לקראת פתיחתה של עונת ה-NBA נמשכים, והערב (ראשון) הגיע תורן של מילווקי ושיקגו לערוך ניסוי כלים ראשון. הבאקס לא שיתפו את צמד הכוכבים הבכירים, יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד, כך שגם לבכורה הלא רשמית של הרכז שהצטרף מפורטלנד אוהדי הקבוצה מוויסקונסין ייאלצו להמשיך לחכות.

הבולס ברחו כבר ברבע הראשון ליתרון של 14 נקודות, אבל שמטו אותו ומצאו עצמם בפיגור 9 ברבע האחרון. עם זאת, אסיסט ושני סלים של אדאמה סנוגו עזרו למחוק את הפער ולהשוות ל-99:99 כשנותרה דקה. מרג'ון בושאמפ הלך לקו פעמיים ועמד בלחץ, עם ארבע קליעות שסגרו עניין לטובת מילווקי. מי ששותף בשיקגו, דווקא ב-5:25 הדקות האחרונות, הוא מקס היידיגר שנבחן בקבוצה. הגארד ששיחק במכבי תל אביב ובבני הרצליה, ומחזיק באזרחות ישראלית, קלע נקודה אחת וינסה להרשים יותר בהמשך כדי לזכות בחוזה קבוע.

בושאמפ סיים כקלע הבולט בשורות הבאקס עם 18 נקודות, תנאסיס אנטטוקומפו תרם 14 משלו. 14 קלע גם קובי ווייט בצד השני, כשפטריק וויליאמס הוסיף 13 לבולס.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו עם דמיאן לילארד. Stacy Revere, GettyImages
צפו בניצחון של מילווקי מהצד. אנטטוקומפו ולילארד/GettyImages, Stacy Revere

כעת מתקיים משחק הכנה נוסף, בין דטרויט פיסטונס לפיניקס סאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully