וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקו בונדוסו: "אף אחד לא ציפה למשהו כזה. ההלם עצום"

קשר מכבי תל אביב נמצא ביוון ולפני שובו לפורטוגל סיפר: "אירוע מלחיץ, התעוררנו לקולות טילים ופצצות. כולם בישראל הופתעו"

מבלים בורחים ממחבלים שנכנסו מעזה למסיבת טבע 07.10.23/ספק: תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

קיקו בונדוסו, קשרה הפורטוגלי של מכבי תל אביב, כבר הספיק לטוס ליוון לאחר מתקפת הטרור הרצחנית שגבתה את חייהם של לפחות 600 בני אדם בישראל. בונדוסו ממתין ביוון לטיסה נוספת לפורטוגל ובריאיון ל"או ז'וגו" אמר היום (ראשון): "אני בקושי יודע מה קרה. קראתי חלק מהדברים ודיברתי עם אנשים. ממה שהבנתי, בנוסף לטילים שנורו מרצועת עזה, מחבלים הצליחו לחדור דרך הים והיבשה. הם הפתיעו את הישראלים, אף אחד לא ציפה שמשהו כזה יקרה. ההלם עצום. יש גם ישראלים שנחטפו. אני מאמין שהרבה מהם נחטפו על הגבול".

על הבהלה: "התעוררתי בשש בבוקר לקול הפצצות. זה נשמע קרוב מאוד. היו אזעקות, חיילים ברחובות עם נשק, אבל לא הבחנתי במשהו באזור. אני בישראל חודש וחצי וזו הפעם הראשונה שחוויתי את זה. האירוע היה מלחיץ, אבל אני בסדר. הכול קרה כל כך מהר. התעוררנו לרעש פיצוצים וטילים שנופלים. בהתחלה אנשים ניסו להרגיע ואמרו שזה לא משהו רציני, אבל במהלך היום הם הבינו את המצב והכול הפך להיות מסובך יותר".

שחקני מכבי תל אביב דריק לוקאסן, קיקו בונדוסו. דני מרון
לא יודע מה הלאה. קיקו בונדוסו/דני מרון

על הפורטוגלים האחרים בישראל אמר: "מיגל ויטור אמור היה לשחק עם הנבחרת ואני מאמין שהוא נשאר שם כי הוא לא יודע אם יתקיימו משחקים או לא. לגבי האחרים, אני לא יודע משהו מיוחד. לפי מה שאני יודע, מהמועדון שלי איש לא נפגע. הזרים של מכבי תל אביב עזבו את ישראל והיום כל אחד מאיתנו יטוס למדינה שלו".

לגבי העתיד שלו בקבוצה אליה הצטרף רק לפני כחודש מוויזלה ונפצע בשלב מוקדם: "הכול כרגע לא ברור. אני לא יודע מה יהיה הלאה. יש חוסר ודאות מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully