וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל המקצועי של הנוער באשקלון נהרג מאש כוחותינו: "היה חף מפשע"

8.10.2023 / 12:15

אבל בעיר הדרומית עם היוודע מותו של עדי אוחנה ז"ל שנהרג לאחר שיצא ממשמרת בחברת החשמל בעיר. אחיו אורי: "פחד שזה מחבלים, ריססו לו את האוטו. אף אחד לא בא לדבר איתנו"

בווידאו: תיעוד של מחבלי חמאס לוקחים בשבי משפחה בדרום/--

מבצע "חרבות ברזל" שהחל אתמול (שבת) בבוקר עם התקפת חמאס על ישראל הוביל בשעות הלילה לאירוע חמור בעיר אשקלון שבו נהרג עדי אוחנה, תושב העיר, מאש כוחותינו לאחר טעות בזיהוי.

אוחנה שימש בעברו כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של אליצור אשקלון, והמועדון פרסם הבוקר הודעת תנחומים: "מועדון הכדורסל אליצור איתו אשקלון מרכין ראש עם היוודע דבר מותו בטרם עת של חברנו היקר ומאמן באגודת אליצור לשעבר עדי אוחנה ז"ל", נכתב בהודעת הקבוצה, "אנו שולחים תנחומים למשפחה האהובה ומשתתפים בצערם עם שאר אבלי ציון. יהי רצון שלא תוסיפו לדאבה עוד".

מאמן הכדורסל עדי אוחנה ז"ל. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
טרגדיה. עדי אוחנה/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

בשיחה עם וואלה! ספורט סיפר אחיו אורי על האירוע הקשה: "אולי הוא פחד שמדובר במחבלים, ניסה לפרסס, זה הכל, והם הוציאו אותו להורג. ריססו את האוטו, לא השאירו לו לסיכוי, עשרות כדורים, מסביב לכל האוטו. היו יורים באוויר או בגלגלים הוא היה עוצר. הוא פחד שזה מחבלים, כי הודיעו להם שיש מחבלים שמחופשים לחיילים".

"הם הוציאו אותו להורג, אף אחד לא בא אלינו, לא נציג של המשטרה ולא נציג של הצבא. תבואו תדפקו בדלת גם בשעה של מלחמה, קצין נפגעים, נציג המשטרה. אני לא יודע מי הרג אותו, הם הרגו אותו, איזה יחידה? ברור לי שזה לא בכוונה, אבל רוצה לדעת מי עשה את זה. הם הרגו אזרח חף מפשע, מחברת חשמל הודיעו לי שהוא נפצע ונהרג. יש לו הורים בני 86, אחים וילדה, לא הגיע שום נציג לדבר איתם. לא אומרים לנו למה ואיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully