וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חזר, מיאמי הפסידה לסינסינטי ואיבדה סיכוי לעלות לפלייאוף

הפרעוש שב למגרשים אחרי ארבעה משחקים שהחמיץ בשל הפציעה, אבל כניסתו מהספסל לא מנעה הפסד 1:0 למוליכה. טאטה מרטינו מכחיש את השמועות: "אם הוא יחזור לברצלונה, זה אך ורק לחופשה"

ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה במדליית זהב באליפות העולם/איגוד ההתעמלות

ליאו מסי חזר למגרשים הלילה (בין שבת לראשון) לראשונה מאז שנפצע לפני יותר משבועיים, אבל הערב הסתיים עבורו בצורה חמצמצה. הפסד 1:0 של אינטר מיאמי לסינסינטי, מוליכת הקונפרנס המזרחי ב-MLS, חרץ סופית את גורל קבוצתו שאיבדה סיכוי לעלות לפלייאוף.

מסי שפספס את ארבעת המשחקים האחרונים של קבוצתו וראה אותה מפסידה בשלושה מהם, עלה מהספסל בדקה ה-55 והפיח רוח חיים במשחק של אינטר מיאמי, אבל ראה את אלברו באריאל כובש את שער הניצחון בדקה ה-78 וגונז את מעט התקווה שעוד נשארה לקבוצה להשתחל לפלייאוף.

כך או כך, ההדחה של מיאמי נקבעה במידה רבה במשחקים הקודמים מהם מסי נעדר. למעשה, מאז שמסי ערך את הופעת הבכורה בקבוצה, היא ניצחה רק במשחק אחד בלעדיו, והפסידה רק אחד יחד איתו. כעת מסי ימריא לארגנטינה כדי להצטרף לנבחרת במשחקים מול פרגוואי ופרו, ויחמיץ את המשחקים הבאים של מיאמי שיהיו לפרוטוקול. סיכוי גבוה שהמשחק הבא שיערוך במדי קבוצתו יהיה רק בסוף פברואר, בעוד ארבעה חודשים מהיום.

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
נראה שייקח זמן עד שנראה אותו שוב במדי מיאמי. מסי/GettyImages, Megan Briggs

בתום המשחק התייחס טאטה מרטינו לשמועות על כך שמסי עשוי לחזור לברצלונה בקרוב, והדף אותן באופן חד משמעי. "אם מסי יגיע לברצלונה, זה אך ורק לטובת חופשה. אני מופתע מאוד מהשמועות הללו", אמר.

עוד ב-MLS: גדי קינדה נכנס בדקה ה-58 בניצחון קנזס סיטי 2:3 על סולט לייק. תאי בריבו ישב על הספסל במשך 90 דקות ב-0:0 של פילדלפיה עם נאשוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully