וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר שוב ספג, בכר נרגע: הכוכב האדום ניצחה והשוותה שיא עולמי

אלופת סרביה ניצחה 1:3 את ראדניק סורדוליצה המדורגת אחרונה וסופרת כבר 121 משחקי בית ללא הפסד - כמו ריאל מדריד בשנות ה-60'

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

אחרי ה-1:1 המאכזב מול באצ'קה טופולה שהגביר את הביקורות כלפי ברק בכר ואת הלחץ על המועדון, הכוכב האדום בלגרד ניצחה הערב (שבת) 1:3 את נועלת הטבלה ראדניק סורדוליצה בפתיחת המחזור ה-14 בליגה הסרבית. האלופה הייתה רחוקה מלהרשים ועומרי גלזר שוב לא הצליח לשמור על שער נקי, אבל זה הספיק כדי לצמק את הפער מפרטיזן בלגרד לשלוש נקודות, לפני שהמוליכה תתארח מחר אצל נובי פזאר.

ראדניק החלשה לא ניצחה בליגה מאז המחזור השני והתוצאה הכי טובה שלה במרקנה הייתה 1:1 בדצמבר 2021. ניצחונה היחיד על הכוכב היה חודש וחצי לפני כן, במשחק ביתי (1:2) וגם הפעם היא לא שינתה את המאזן, אף על פי שהלחיצה את האוהדים עם השער מצמק נפלא של נמניה טומאשביץ' בדקה ה-70. גלזר רשם משחק חמישי רצוף שבו הוא מוציא כדור מהרשת, שלושה ימים לפני שר.ב. לייפציג מגיעה להתארח בבלגרד וקצת יותר משבוע לפני סדרת המשחקים של נבחרת ישראל בסיום מוקדמות היורו.

בכר ערך שינויים רבים בהרכב שלו, כשחמישה מששת שחקני הקישור וההתקפה שפתחו ב-1:1 מול באצ'קה טופולה נדרשו לפנות את מקומם. יובאן מיאטוביץ' בן ה-18 חזר להרכב וכבש שער יפה בדקה ה-19, הבלם אורוש ספאיץ' נגח את השני בדקה ה-54, אבל הכוכב האדום מיעטה לבעוט למסגרת למרות השליטה הברורה בשדה ולא ידעה לדרוס. לשמחתה, היריבה הסתפקה בשער המצמק ולא סיכנה שוב את גלזר, כשמנגד גלור קאנגה סגר עניין עם פנדל מוזר בדקה האחרונה.

אלופת סרביה השוותה בכך שיא עולמי של 121 משחקי בית ללא הפסד בליגה - רצף שהחל ב-30 באפריל 2017. עכשיו, אחרי יותר משש שנים וחצי, השתוותה הכוכב האדום לריאל מדריד הגדולה שעשתה את זה בין השנים 1957-1965. לכוכב יש 109 ניצחונות ו-12 תוצאות תיקו ברצף הנוכחי, והיא תוכל להיות השיאנית היחידה אם לא תפסיד למלדוסט לוצ'אני ב-9 בדצמבר.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
שותף לשיא עולמי. ברק בכר/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 19: גול! איבניץ' נלחם על הכדור והקפיץ לעבר מיאטוביץ' שבבעיטה חדה בימין העלה את הכוכב האדום ל-0:1.

דקה 40: מיאטוביץ' יכול היה להשלים צמד, אבל השוער רנג'לוביץ' הדף את הנגיחה שלו אחרי כדור קרן.

דקה 54: גול! קאנגווה הרים לרחבה והבלם ספאיץ' נגח במדויק אל הרשת וחגג שער בכורה העונה. 0:2 לכוכב האדום.

דקה 70: גול! טומאשביץ' הפתיע את גלזר וההגנה עם בעיטה מ-25 מטרים בחצי גובה, אל הקורה ופנימה. ראדניק צימקה ל-2:1.

דקה 86: לוצ'יץ' המחליף הכין משמאל לבוקארי שפספס, אולאינקה הגיע לריבאונד ובעט מעל המשקוף כשאין שוער בשער.

דקה 90: גול! רודיץ' הכניס כדוק עומק לעבר לוצ'יץ', שהוכשל ברחבה על ידי קוצ'יץ'. השופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה וקאנגה ניגש לכדור, בעט רע, אך למזלו השוער הדף והכדור הסתובב והתגלגל איכשהו פנימה. 1:3 לכוכב האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully