וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דולגופיאט: "קשה לשמוח בגלל המצב, שולח לכולם חיבוקים וכוח"

המתעמל הישראלי עשה היסטוריה עם זכייה באליפות העולם בתרגיל הקרקע, ציין את הזכייה עם סרטים שחורים על הדגל ואמר: "זה יכול היה להיות יום הכי שמח בשבילי ולכל המדינה. לפחות הבאתי משהו טוב ביום כזה"

ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה במדליית זהב באליפות העולם/איגוד ההתעמלות

רגע יחיד של אושר ביום טראומטי למדינת ישראל, סיפק ארטיום דולגופיאט שזכה היום (שבת) לראשונה בקריירה במדליית זהב באליפות העולם. המתעמל בן ה-26 סיים במקום הראשון בגמר תרגיל הקרקע בתחרות באנטוורפן עם ציון של 14.866 והפך לספורטאי הישראלי הראשון אי פעם שזוכה בשלושת התארים הכי גדולים: זהב אולימפי, זהב באליפות העולם וזהב באליפות אירופה.

את המדליה ההיסטורית ציין דולגופיאט עם סרטים שחורים על דגל ישראל, לאות אבל על האירועים הקשים היום. לאחר מכן הושמע ההמנון הישראלי "התקווה" ודולגופיאט ניצב בראש הפודיום עם מדליית הזהב.

"זה יכול היה להיות יום הכי שמח גם בשבילי וגם לכל המדינה, לצערי בגלל המצב היום פחות שמח", אמר לאחר טקס הענקת המדליות. "אני שמח שהצלחתי לעמוד בעומס ולהביא לפחות משהו טוב למדינה היום. אני רוצה לשלוח לכולם הרבה כוח, הרבה חיבוקים ובריאות לכולם. אל אל ישראל!".

ארטיום דולגופיאט, אליפות העולם בהתעמלות 2023. Naomi Baker, GettyImages
ארטיום דולגופיאט עם מאמנו סרגיי וייסבורג/GettyImages, Naomi Baker
ארטיום דולגופיאט עם מדליית זהב, אליפות העולם בהתעמלות. רויטרס
ארטיום דולגופיאט על הפודיום/רויטרס

איגוד ההתעמלות הגיב לאחר מכן: "אנחנו כל כך גאים בארטיום ובסרגיי שהצליחו להתמקד במטרה במיוחד נוכח המצב הקשה במדינה. אנו שמחים וגאים בהישג הענק, בו בזמן שליבנו ומחשבותינו נתונים לעם ישראל ומאחלים שקט וביטחון לכולם".

את ארטיום מלווה צוות האימון הכולל את המאמן סרגיי וייסבורג ועוזרי המאמן אנדריי גריבנוב ואילן קורצ'ק.
בתחרות שפטו אילן גזית ויעקב לוי.

צוות רפואי - אדם בדיר, עומרי לנדמן ועודד קרבצ'יק.

ראש משלחת - ורד עצמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully