וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס קאנטר: "תמונות שוברות לב מישראל, מגנה בתוקף את המתקפה"

הכדורסלן הטורקי שהפך לפעיל פוליטי: "סצנות מזוויעות, גופות נזרקות לתוך רכבים כמו פרסים. מביע תמיכה במשפחות הישראליות"

פצועים מפונים לבית החולים סורוקה. 7 באוקטובר 2023/שלומי הלר

הכדורסלן הטורקי אנס קאנטר (ששינה את שמו לאנס פרידום - חופש) תקף בחריפות את שלטון חמאס אחרי המתקפה הרצחנית על ישראל. קאנטר ששיחק עשור ב-NBA, ידוע כמי שנרדף כבר שנים ארוכות על ידי שלטונו של רג'פ טאיפ ארדואן ולא יכול להיכנס לטורקיה. הוא הפך לפעיל פוליטי, התבטא נגד עוולות המשטר בסין ומביע ביקורת קבועה על ממשלת טורקיה.

בציוץ נחרץ התייחס היום קאנטר לסרטונים קשים שהופיעו ברשתות: "תמונות מזוויעות ושוברות לב מישראל. אנשים מתים מועמסים על רכבים כמו פרסים, אישה זקנה נלקחת לעזה כבת ערובה ו-5,000 טילים נוחתים על אזרחיה התמימים של ישראל. זה בלתי מתקבל על הדעת!!! אני מגנה בתוקף את ההתקפות על ישראל ומבקש להביע תמיכה במשפחות הקורבנות וקרוביהן".

אנס קאנטר. ברני ארדוב
קאנטר בביקור בישראל בקיץ 2022/ברני ארדוב

קאנטר ביקר בישראל לפני כשנה וחצי ואמר: "אני מאמין שאנחנו יכולים להשתמש בספורט כדי לקדם סובלנות, כבוד ודו-קיום. על ידי קירוב בין בני נוער על מגרש כדורסל, אני יודע שאנחנו יכולים להראות להם את החשיבות של כבוד לאנשים מכל הדתות ופיתוח מערכות יחסים עם החברה. שיחקתי ב-NBA במשך 11 שנים כמוסלמי שומר מצוות, כתף אל כתף עם אחיי היהודים והנוצרים. תמיד כיבדנו זה את זה ולמדתי מהם הרבה ועליהם ועל אמונתם. אני מצפה לשמש דוגמה חיובית לילדי המחנה בירושלים".

  • עוד באותו נושא:
  • אנס קאנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully