וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין "מתפלל למען ישראל", אשתו של קליבלנד: "סטירה מהמציאות"

אקס מכבי תל אביב, ששיחק ארבע שנים בארץ ואף חגג ניצחון עם דגל המדינה, הביע תמיכה מטורקיה אחרי תחילת המבצע. רעייתו של גארד הצהובים "פוחדת מהלא נודע"

בווידאו: חולית מחבלים תוקפת ניידת משטרה בשדרות ויורה לכל עבר/לפי חוק 27א לזכויות יוצרים

לא רק הספורטאים בישראל כואבים את ההידרדרות במצב הביטחוני. שחקן מכבי תל אביב לשעבר סקוטי ווילבקין, שמככב בימים אלה בשורות פנרבחצ'ה הטורקית, העביר היום (שבת) מסר על רקע תחילת מבצע "חרבות ברזל" וכתב ב-X: "מתפלל למען ישראל ברגעים אלה".

ווילבקין, שחי בארץ ארבע שנים כששיחק במדים הצהובים, כבר הביע ביותר ממקרה אחד את תמיכתו במדינה והחיבור שלו אליה. האמריקאי, שעד לאחרונה ייצג את נבחרת טורקיה, מדינה שעמדותיה הלא סימפטיות כלפי ישראל ידועות, נשאר כאן במהלך מבצע "שומר החומות" במאי 2021 בזמן שספורטאים זרים רבים חזרו למדינותיהם. בנוסף, במהלך עונתו האחרונה במכבי תל אביב ווילבקין חגג ניצחון כשהוא עטוף בדגל ישראל.

רק בחודש מרץ האחרון סיפר בריאיון מיוחד לוואלה! ספורט: "אמרו לי שאני יכול להיות ראש הממשלה בישראל".

סקוטי ווילבקין. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
סקוטי ווילבקין עם דגל ישראל בימיו במכבי תל אביב/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

מיותר לציין שגם הזרים בארץ מושפעים מהמצב. אשתו של שחקן מכבי תל אביב אנטוניוס קליבלנד כתבה היום באינסטגרם: "תפילה יכולה להגיע רחוק. זו בהחלט סטירה מהמציאות ותזכורת לאיפה אנחנו נמצאים. אנחנו בטוחים, רק פוחדים מהלא נודע".

גם אקס מכבי תל אביב בכדורגל ז'איר אמאדור חושב על ישראל, ושיתף פוסט של דף האינסטגרם Stand With Us על המתקפה מרצועת עזה. כמו כן, דויד מתאוס, לשעבר בהפועל חדרה, הביע הזדהות אף הוא באמצעות הסטורי.

ג'יילן אדאמס שעבר בהפועל ירושלים ובמכבי תל אביב צייץ: "מתפלל עבור האנשים בישראל. ימים טובים יותר יגיעו". גם ג'ורדן מקריי ששיחק בהפועל תל אביב בעונה שעברה כתב: "התפילות שלי הן למען ישראל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully