וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה עוד שער? אוקיי": בחזרה לרביעייה ההיסטורית של מסי

סיפור גדול על תצוגת התכלית של הפנומן ב-2010: "אכבוש שלושער", הוא הבטיח, אבל אז בלם ברצלונה ביקש "לגמור עניין"

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

כמות הרגעים הגדולים שליאונל מסי סיפק לאורך הקריירה שלו יכולה למלא ספרים. אחד הערבים הזכורים ביותר שלו היה בגומלין רבע גמר ליגת האלופות נגד ארסנל בעונת 2009/10, וחברו לשעבר של הכוכב בנבחרת ארגנטינה שיתף בסיפור מאותו משחק, שמשקף לאיזה גבהים הייתה יכולה להגיע הגאונות של מסי על כר הדשא לפעמים.

דייגו מיליטו, שעבר את ברצלונה של הפרעוש בחצי הגמר של אותה עונה, התארח בערוץ הטוויץ' של כריסטיאן ויירי ושחזר: "בעונה ההיא עלינו לרבע הגמר וחיכינו למנצחת בין ברצלונה לארסנל. המשחק הראשון נגמר ב-2:2 ובשני ארסנל עלתה ל-0:1 אחרי טעות של אחי גבריאל. אחרי השער, מסי ניגש לאחי ואמר לו 'גבי, תהיה רגוע. אני אכבוש שלושער'".

אבל תצוגת הענק של הארגנטינאי לא נעצרה שם. "מסי כבש שלושער וברצלונה הובילה 1:3, אבל המשחק עוד היה פתוח. אחי הלך אליו ואמר לו 'יאללה ליאו, תבקיע את הרביעי ופשוט גמור את המשחק'. מסי ענה לו 'אתה רואה עוד שער? אוקיי...', ואז הוא הלך וכבש את הרביעי".

שחקן ברצלונה לאונל מסי חוגג שער מול ארסנל. רויטרס
עשה ככל העולה על רוחו. מסי בערב ההיסטורי מול ארסנל/רויטרס

האחים מיליטו שיתפו פעולה עם מסי בנבחרת, כאמור, ובסיומה של העונה ההיא דייגו כבש צמד אדיר בגמר ליגת האלופות כדי להעניק לאינטר את הזכייה בגביע עם האוזניים הגדולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully