וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד כבר מחכים לאמבפה: "לואיס אנריקה דוחף אותו לריאל"

הכוכב סופג ביקורות, פריז סן ז'רמן מתבזה וב"אס" משוכנעים: בקיץ הבא תיפתח אופרת סבון חדשה והכוכב הגדול ינחת סוף סוף במדריד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10/ספורט1

אחרי סאגה בלתי נגמרת בקיץ, קיליאן אמבפה החליט או ששוכנע בסופו של דבר להישאר בפריז סן ז'רמן. לואיס אנריקה מונה למאמן, מסי וניימאר עזבו ואילו מנגד הצטרפו לקבוצה חבריו של אמבפה לנבחרת צרפת - עוסמאן דמבלה וקולו מואני. אמבפה גם פתח בסערה את העונה, אבל לאחרונה דעך כמו כל הקבוצה שלו וגם ספג ביקורות קשות בעקבות היכולת החלשה שלו בתבוסה המבישה 4:1 אצל ניוקאסל בליגת האלופות, משחק שבעקבותיו הוא קיבל את הציון 2.

מי שניצלו את ההזדמנות כדי לנצל את המצב השברירי של אמבפה בפריז הם כמובן העיתונים במדריד, כאשר ב"אס" נכתב ש"לואיס אנריקה מקרב את אמבפה לריאל מדריד". כזכור, ריאל מדריד שכבר כמה שנים מחזרת אחרי אמבפה, לא החתימה חלוץ בכיר במקום קארים בנזמה שעזב וכרגע חוסלו הוא החלוץ הטבעי היחיד בסגל שלה.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
בעונה הבאה בריאל מדריד? אמבפה/רויטרס

מבחינה אישית אמבפה מספק מספרים עם שבעה כאלו בשישה משחקים. הוא גם כבש נגד דורטמונד במחזור הפתיחה באלופות, אבל הקבוצה שלו נראית רע מאוד לאחרונה וגם בליגה רשמה תוצאות מביכות כמו 0:0 מול קלרמון והפסד ביתי לניס. במדריד משוכנעים: אם העונה של פריז תימשך ככה, אמבפה יבקש לעזוב וריאל מדריד תקבל אותו בזרועות פתוחות בקיץ הקרוב, אז גם חוזהו יסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully