וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי לא יאריך חוזה במיאמי וכבר החליט על היעד הבא

בספרד טוענים: הכוכב האגדי יממש את חוזהו בארה"ב, אך בקיץ 2025 הוא מתכוון לחזור לארגנטינה כדי לפרוש במדי ניואלס מועדון נעוריו

דריבל, 3.10/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליאו מסי פתח את הפרק החדש בקריירה שלו בסערה עם שערים מכריעים באינטר מיאמי והיה נראה שהשידוך הזה עשוי להחזיק, אולי, עד סוף הקריירה של הכדורגלן הארגנטינאי האגדי. אלא שפציעה שחווה במדי נבחרת ארגנטינה השביתה את מסי מארבעת המשחקים האחרונים של מיאמי וכעת, בספרד מדווחים שמיאמי לא תהיה התחנה האחרונה בקריירה שלו.

בספרד מדווחים שמסי לא יאריך חוזה במיאמי והוא מתכוון לפרוש דווקא במדי ניואלס אולד בויז, הקבוצה בה הוא גדל והחל לשחק כדורגל עד שעבר לברצלונה בגיל צעיר. למסי יש חוזה במיאמי לעוד שתי עונות והוא מתכוון לממש את החוזה, בדיוק כפי שעשה בפריז סן ז'רמן.

ליאונל מסי אינטר מיאמי. רויטרס
יסגור מעגל בניואלס? מסי/רויטרס

המשמעות: מסי מתכנן לחזור לארגנטינה בקיץ 2025, אז הוא יהיה בן 38. אומנם מבוגר, אבל עדיין בגיל שהוא יכול לתרום ולהשפיע גם מקצועית, בהנחה שהוא לא ייפצע כמובן והוא כמובן ירוויח סכומים נמוכים בהרבה ממה שהוא מרוויח בארה"ב (בסביבות 50 מיליון דולר לעונה).

בסך הכול מסי שיחק 12 משחקים באינטר מיאמי עד כה והבקיע לא פחות מ-11 שערים, רובם מכריעים. אלא שאת ארבעת המשחקים האחרונים הוא החמיץ כאמור, כולל גמר הגביע וב-MLS הוא רשם רק ארבע הופעות והבקיע שער אחד.

מסי חזר לאימונים חלקיים באינטר מיאמי, אבל בקבוצה של טאטה מרטינו מבינים שזה עשוי להיות מוקדם מדי לשוב לפעילות מבחינתו ולא יסתכנו בכך שהוא יחמיר את הפציעה. בארגנטינה דווח שהתכנון הוא לשתף אותו לפחות לחלק מהמשחק הבא, נגד סינסינטי, לפני שיצטרף לנבחרת לקראת צמד המשחקים במוקדמות המונדיאל בבית הדרום-אמריקאי, נגד פרגוואי ופרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully