וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל באר שבע חונכת את זיסמן מחדש

עודכן לאחרונה: 6.10.2023 / 16:46

המחזור הראשון בליגת העל (19:50): 13 שנים אחרי המשחק האחרון של עירוני רמת גן בליגת העל היא תארח את הקבוצה של ליאור ליובין כשהשאיפה של השתיים להיות ההפתעה הגדולה של העונה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

משחקי מחזור הפתיחה של עונת 2023/24 בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שבת, 19:50) באולם זיסמן שם תארח מכבי עירוני רמת גן את הפועל באר שבע/דימונה. שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת ליגת העל.

רמת גן חוזרת העונה לליגת העל אחרי שירדה בתום עונת 2009/10, ובנתה קבוצה שהמשימה שלה היא רחוקה ממלחמת הישרדות. הקבוצה של שמוליק ברנר כבר הספיקה לבצע שינוי בסגל כשאייזיאה מיילס, שיערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, הגיע על חשבונו של ג'סטין אלסטון שקיבל הודעה כי עליו לחפש קבוצה. בקבוצה אופטימיים מאוד לקראת פתיחת העונה, ומקווים שביחד עם תמיכה שהם מרגישים מאוהדים שישובו העונה לזיסמן אחרי שנים רבות, יצליחו להיות ההפתעה של הליגה.

שחקן הפועל באר שבע גלעד לוי. דני מרון
ייתן עונת פריצה בבאר שבע? גלעד לוי/דני מרון

בשקט אופייני הפועל באר שבע/דימונה מגיעה לפתיחת העונה הנוכחית כקבוצה שיכולה גם היא להיות הסוס השחור של העונה הנוכחית. ליאור ליובין צירף את גלעד לוי ושמר על רוב הסגל הישראלי שלו, כשמי שצפויים לעשות את קפיצת המדרגה מהעונה שעברה הם רועי פריצקי, תגלית העונה אשתקד, ורון ציפר שהצטיין בנבחרת העתודה. ביחד עם ארבעה זרים שנמצאים במגמת עלייה בקריירה שלהם, בהתאם למסורת שנבנית בבאר שבע, תנסה הקבוצה לפתוח את העונה ברגל ימין בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully