וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פינוקיוס": בוולנסיה טוענים שוויניסיוס שיקר בעדות על התקרית הגזענית

הברזילאי האשים את כל הקהל במסטאייה אחרי שהצביע על אוהדים בודדים בזמן אמת, בעיתון המקומי לעגו והשוו אותו לפינוקיו. וגם: המשתכרים הבכירים בריאל מדריד

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

בשלהי העונה שעברה ולנסיה רשמה ניצחון 0:1 מפתיע במסטאייה על ריאל מדריד, אך המשחק לא עלה לכותרות רק מהסיבה הזו. מתוך שורת התקריות הגזעניות כנגד ויניסיוס מצד קהלי החוץ בספרד, המשחק במסטאייה זכור אולי יותר מכל מכיוון שאז הברזילאי איבד את שלוותו ואף הורחק בכרטיס אדום על התנהגותו. למעלה מארבעה חודשים אחרי המקרה, האירועים מאותו היום חזרו לכותרות בספרד.

במהלך המשחק נשמעו נהמות כלפי ויניסיוס ברחבי האצטדיון, והוא הצביע לעבר מספר אוהדים ביציע שאותם "תפס על חם". המאמן קרלו אנצ'לוטי האשים את כל האוהדים בקריאות, ויניסיוס נמנע מהטלת אשמה על כל הקהל, אך אתמול (חמישי) במתן העדות הוא נשמע אחרת.

שלושה מאוהדי ולנסיה שאותרו על ידי העטלפים עומדים בימים אלה למשפט, ובעדות שהעניק הברזילאי חזר על דבריו של מאמנו והאשים את הקהל כולו. בתקשורת בוולנסיה רתחו עליו, ובכותרת של העיתון המקומי "סופר דפורטה" שילבו בין שמו של הכדורגלן לבין גיבור הסיפור המפורסם וכינו את הברזילאי "פינוקיוס". בתמונה אף הלבישו את האף הארוך המזוהה עם פינוקיו על פניו של הכדורגלן וכתבו: "הוא משקר לשופט". האמת, כמובן, ככל הנראה נמצאת איפשהו באמצע. אין ספק כי לא קל אוהד באצטדיון נהם לעבר הכוכב, אך ברור לכל כי לא מדובר רק בשלושה אוהדים שנהגו כך.

שער עיתון בוולנסיה עם תמונתו של ויניסיוס. טוויטר, צילום מסך
"פינוקיוס": שער העיתון בוולנסיה לועג לוויניסיוס/צילום מסך, טוויטר

בעניין אחר, במדריד חשפו את הרשימה של עשרת המשתכרים המובילים בסגל ושם ויניסיוס ניצב במקום החמישי. הוותיקים טוני קרוס, דייויד אלאבה ולוקה מודריץ' מובילים את הרשימה, ויחד עם ג'וד בלינגהאם ו-ויניסיוס הם היחידים שמרווחים למעלה מ-20 מיליון יורו ברוטו. אחריהם ברשימה נמצאים טיבו קורטואה, אנטוניו רודיגר, אורליין טשואמני ופרלאן מנדי, כאשר את המקום העשירי חולקים דני קרבחאל ודני סבאיוס שחתם הקיץ על חוזה חדש.

השמות הבכירים בסגל שאינם נמצאים בסגל הם רודריגו, פדריקו ואלוורדה ואדוארדו קמאבינגה. עד הקיץ המשתכרים הבכירים היו אדן הזאר שקרס תחת הציפיות וקארים בנזמה, אך שניהם כידוע עזבו את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully