וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד מסביר: "בחרתי בנבחרת ארה"ב עבור בני שנולד כאן"

הסנטר נימק את הסיבות לבחירה בנבחרת הכוכבים על פני צרפת במשחקים האולימפיים: "רציתי לשחק עם אחיי מה-NBA. אני גאה ונרגש, זו לו החלטה קלה". על הצטרפות הארדן לאימוני פילדלפיה: "זה לא מסיח דעת"

מערכת וואלה

אחרי שמספר כוכבי NBA הצהירו במהלך המדיה דיי כי ירצו לייצג את נבחרת ארצות הברית, אתמול (חמישי) קיבלו האמריקאים בשורה משמעותית. אחרי שהתלבט בין ארה"ב לצרפת, ה-MVP המכהן ג'ואל אמביד החליט כי יחבור לנבחרת הכוכבים המתגבשת במשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הבא.

הסנטר של פילדלפיה, שגדל בכלל בקמרון, התייחס ברשתות החברתיות להחלטה שקיבל: "אני מאוד גאה ונרגש מההחלטה. זה לא היה קל, אני מבורך מכך שאני יכול לקרוא לקמרון, צרפת וארה"ב הבית. אחרי שדיברתי עם המשפחה, ידעתי שאני חייב לשחק בנבחרת ארה"ב. רציתי לשחק עם האחים שלי מה-NBA, רציתי לשחק עבור האוהדים שלי שהיו נהדרים מהיום שהגעתי לכאן. יותר מכל, אני עושה זאת עבור הבן שלי שנולד כאן, אני רוצה שיידע שבאולימפיאדה הראשונה שלי שיחקתי עבורו".

אמביד הוא השם הגדול האחרון שמביע את רצונו לקחת חלק בפריז 2024. קווין דוראנט קדם לו, כשגם לברון ג'יימס רמז על כוונותו לשוב לסגל. גם קוואי לאונרד ודמיאן לילארד הביע עניין, במה שעתיד להיות סגל משופע כוכבים. לפי דיווחים, גם סטפן קרי, ג'ייסון טייטום ואנתוני דייויס צפויים להיות חלק ממנו, כך שכל תוצאה מלבד דהירה אל עבר מדליית הזהב תיחשב ככישלון עצום.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Mitchell Leff, GettyImages
חיזוק ענק לנבחרת ארצות הברית. אמביד/GettyImages, Mitchell Leff

מעבר לסוגיית הנבחרת, אמביד והסיקרס עוברים תקופה מורכבת בעקבות בקשת הטרייד של ג'יימס הארדן. הגארד המזוקן החרים את המדיה דיי אך התייצב למחנה האימונים שמקיימת הקבוצה בקולורדו, כשברקע כאמור ההתעקשות שלו לעזוב - עם העדפה ללוס אנג'לס קליפרס.

באופן טבעי, העיתונאים ששוחחו עם אמביד השוו בין הסיטואציה הנוכחית לבין זו מלפני שנתיים עם בן סימונס, שגם כן נקלע למערכת יחסים מכוערת עם המועדון. "אנחנו קבוצה קצת אחרת מלפני שנתיים, יש צוות חדש וקל להתרכז", אמר אמביד, "אני לא חושב שתשומת הלב של מישהו מוסחת. הארדן מתאמן איתנו וזה כל מה שאני יודע כרגע".

לפי דיווח של העיתונאי שאמס צ'ראניה מה"את'לטיק", הפערים בין הקליפרס לסיקסרס על הארדן גדולים. הקליפרס הציעו בחירת סיבוב ראשון בדראפט והחלפה של בחירה נוספת, אך בפילדלפיה רוצים את טרנס מאן יחד עם מספר בחירות סיבוב ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully