וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: ז'וזואה נעצר בהולנד אחרי המשחק מול אלקמאר

עימותים פיזיים לאחר ההפסד 1:0 של לגיה ורשה הובילו למעצר של הקשר וחברו לקבוצה רדובאן פנקוב: "התייחסו ללגיה כמו חיות, זו רדיפה"

תקציר: לגיה ורשה - אסטון וילה 2:3/ספורט1

העסק בהולנד לא רגוע. אירועי האלימות בכדורגל במדינה שמו את המשטרה בכוננות גדולה, ואמש העסק הסתבך עוד יותר. אלקמאר גברה על לגיה ורשה 0:1 במסגרת בית ה' בקונפרנס ליג, אולם האירוע הגדול באמת נרשם לאחר שריקת הסיום, כשז'וזואה וחברו לקבוצה הפולנית רדובאן פנקוב נעצרו על ידי המשטרה.

המשחק עצמו היה סוער, ולאחריו הורתה המשטרה למנוע את פינויים של אוהדי לגיה. באותו זמן התכוננו השחקנים לעזוב את האצטדיון ולעלות לאוטובוס, אולם על פי דיווח בתקשורת הפולנית התגודדו אוהדים רבים סביבו ואנשי האבטחה לא סייעו ללגיה.

מפלס העצבים עלה והחלו עימותים פיזיים בין השחקנים ואנשי הצוות הסובבים אותם, כאשר גם נשיא המועדון דריוש מיודוסקי הותקף פיזית לפי הנוכחים במקום. המשטרה איימה לפשוט על האוטובוס, אולם בסופו של דבר עצרה רק את ז'וזואה ופנקוב שהועברו לתחנה באמסטרדם.

"התייחסו לשחקנים והצוות כמו חיות. המצב הסתבכך בגלל אנשים שהיו אמורים להיות אחראים לאבטחה", אמר אוהד לגיה שחיכה לחתימות מהשחקנים יחד עם בנו, "סגרו את הדלת שמובילה מחדר ההלבשה לאוטובוס כשרק חלק מהשחקנים היו עליו. מישהו רצה להפריד בין כולם. אחרי זה פתחו את הדלת ומאבטח תקף איש צוות. הכו אותם בפנים, ההתנהגות בלתי מתקבלת, זו רדיפה".

  • עוד באותו נושא:
  • ז'וזואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully