וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "פרשת אוסימן": נאפולי מאיימת לתבוע חברת צעצועים

אלופת איטליה הספיקה להתנצל בפני החלוץ על סרטון הטיק-טוק, אך כעת טוענת: "בובת תינוק בדמותו של השחקן נמכרת ללא אישורנו. נסדיר זאת בבית המשפט"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

מאז שפורסמו הסרטונים בחשבון הטיק-טוק של נאפולי, אשר הגחיכו את ויקטור אוסימן וגרמו לו להתעלם מחברי הקבוצה ולהעלות ספקולציות על מעבר אפשרי, החלוץ של אלופת איטליה המשיך בשלו, שיחק בהרכב ואף כבש במשחקים שאחרי הסערה. מלבד הזעם של השחקן וסוכנו על ההשוואה הגזענית והמעליבה של אנשי הרשתות החברתיות בנאפולי לחלוץ הניגרי, הייתה ביקורת רבה של קהל האוהדים באיטליה בפרט ובעולם הכדורגל בכלל כלפי המועדון.

אחרי שהרוחות נרגעו, נאפולי הודיעה על מקרה חדש בו מעורב השחקן בעקיפין, ובאיום בתביעה מצדה כלפי חברת צעצועים. אלופת איטליה הודיעה כי בובת תינוק בדמותו של אוסימן נמכרת באינטרנט בניגוד לרשותו או לרשות הקבוצה, וכי הדימיון שלה לשחקן עם הספרה 9 והמסכה על הפנים הכעיסה במיוחד את ראשי המועדון.

לבובה, שעל קופסת האריזה שלה נרשם "חלוץ חמוד וחביב" ונמכרת על ידי "גיוצ'י פרזיוסי", אין את זכויות היוצרים והרשות להשתמש בדמותו של השחקן, זאת על אף ששמו לא נאמר במפורש, אך כאמור הדמיון גרם לנאפולי להודיע: "המוצר לא אושר על ידינו, נסדיר את העניין בבית המשפט".

הבובה בדמותו של ויקטור אוסימן

נאפולי התנצלה בפני אוסימן על "מקרה הטיק-טוק" וסיפרה כי אין בעיות לגבי חידוש חוזהו של החלוץ הנהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully