וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו באלירן עטר נוחת בישראל: "לא יכול להסתבך איתם, הם אחים שלי"

בשיחה עם אלי סניור מ"חדשות 13", סיפר שחקנה של בני יהודה כי לא יצא מהארץ מסיבות לסכסוך בין משפחות חייא ומוסלי: "לא צריך לתת הסברים לאף אחד. שניהם חברי ילדות, הכל יהיה בסדר". צפו בו מתקבל על ידי אוהדים בנתב"ג

אלירן עטר חדשות 13/אלירן עטר חדשות 13

אחרי הדיווחים שאלירן עטר ביקש לעזוב את ישראל בגלל סכסוך בעולם התחתון, חלוצה הוותיק של בני יהודה התראיין אמש (חמישי) לאלי סניור ב"חדשות 13". לפני כמה ימים החלוץ הוותיק ביקש "להירגע בחו"ל" וקבוצתו אישרה זאת. בהמשך העיתונאי אור רביד חשף ב"חדשות 12" שהסיבה לכך היא בשל העובדה שהוא מקורב לערן חייא ואחיו, שמסוכסכים עם משפחת מוסלי (שלאורך השנים הוזכרה כמי שמקורבת לבכירי בני יהודה). עטר חזר בחצות לישראל והתקבל על ידי עשרות אוהדים נלהבים.

בשיחה עם סניור, עטר הכחיש כי נסע בעקבות הסכסוך: "נסעתי כי אני לא צריך לתת הסברים לכל אחד למה אני נוסע. אני לא צריך לתת תשובות לאף אחד גם למה אני חוזר. לפעמים בן אדם מרגיש שהוא צריך לקום וללכת. יש לי בעלים למזלי שאני יכול לומר לו 'אחי אני צריך הפסקה'. לפעמים אנשים עוברים דברים".

השחקן הודיע כי הוא חוזר לארץ וסיפר כי הוא ביחסים טובים עם הצדדים: "אני לא יכול להסתבך איתם כי שניהם חברי ילדות שלי. אני בסדר עם שניהם, הם אחים שלי. לא הייתי, לא יודע אם באו או לא באו. כולם חברים שלי מעל 15 שנים. הכל יהיה בסדר. בדיוק במשחקים האחרונים התחלתי להיכנס לכושר, הכל יהיה בסדר כמו שהיה לפני".

@netanelhadebil אוהדי בני יהודה הגיעו ב 00:00 בלילה לנתבג לפגוש את אלירן עטר שחזר לארץ מחופשה אחרי סערה תקשורתית #בנייהודה #אלירןעטר ♬ צליל מקורי - נתנאל היפה

עטר כבש העונה שני שערי ליגה בשישה משחקים - שניהם בצמד המשחקים האחרונים, מול מכבי הרצליה (0:3) והפועל אום אל פאחם (1:2). בזכות היכולת הטובה לאחרונה, זינקו הצהובים למקום השני בליגת המשנה עם 13 נקודות, אחת פחות מהפועל רמת גן המוליכה. ביום שני הבא יתארחו אצל סקציה נס ציונה במסגרת המחזור השביעי בלאומית.

עטר, שגדל במחלקת הנוער של בני יהודה, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2004 ועזב אותה כאחד החלוצים הטובים בליגה, ב-2010. לאחר שחורר רשתות במכבי תל אביב שיחק גם בריימס הצרפתית, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, לפני ששב לקבוצת נעוריו בקיץ 2021.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully