וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותחן לפתיחת העונה: עירוני נס ציונה גברה 73:77 על עפולה

הכתומים הוציאו לדרך את עונת 2023/24 בליגת העל עם ניצחון דחוק על העולה החדשה שחזרה אחרי 14 שנה. שגב בלט

תיקתקנו, 6.10/ספורט1

עונת 2023/24 בליגת העל בכדורסל יצאה היום (שישי) לדרך עם מותחן גדול באולם "לב המושבה". הקבוצה המקומית עירוני נס ציונה הוציאה לדרך את העונה ברגל ימין מבחינתה, כשגברה 73:77 על העולה החדשה הפועל עפולה.

מי שהחלה טוב יותר הייתה דווקא האורחת של רועי פרל, ששבה לליגה הבכירה אחרי 14 שנה. היא התקרבה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אך המארחת הגיבה ועם פתיחה טובה לרבע השני העבירה לצד שלה את היתרון.

עפולה ירדה להפסקה עם יתרון 36:38 נזיל, ובמחצית השנייה אף קבוצה לא הצליחה לייצר בריחה של ממש. איתי שגב הפתיע עם אחוזים טובים מקו העונשין, היבט שבו התקשה לאורך הקריירה, אך ספנסר וייס צימק עם שלשה ל-67:66.

ג'רום מיינסי ודאסטי האנאס נתנו לאלעד חסין מעט אוויר לנשימה ודמונטה הארפר קבע 69:874 כחצי דקה לסיום. עפולה הזעיקה פסק זמן, ממנו חזרה נהדר עם סל מהיר של קסיוס סטנלי שערך היום את הבכורה הרשמית. יאיר קרביץ הגדיל מקו העונשין, סטנלי החטיא שלשה ובכך איבדה האורחת סיכוי לקאמבק.

מאמן הפועל עפולה רועי פרל. דני מרון
ימשיך לחפש ניצחון ראשון. רועי פרל/דני מרון

איתי שגב הצטיין עם 15 נקודות (5 מ-5 מהשדה, 5 מ-6 מהעונשין) ו-7 ריבאונדים, דאסטי האנאס הוסיף 13, דמונטה הארפר קלע 12 ויאיר קרביץ תרם 10, בדיוק כמו ג'רום מיינסי. הקלע המוביל במשחק הגיע מהקבוצה המפסידה, כאשר קייסי שפרד הוביל את הפועל עפולה עם 17 נקודות. ספנסר וייס הוסיף 15 נקודות שכולן הגיעו מחוץ לקשת, יאניק מורייה וקסיוס סטנלי עם 10 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully