וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: נס ציונה ועפולה פותחות את עונת 2023/24 בליגת העל

5.10.2023 / 18:21

אחרי ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות תרצה הקבוצה של אלעד חסין לפתוח בצורה טובה נגד העולה החדשה, שתציג את קסיוס סטנלי לראשונה במשחק רשמי (14:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

עונת 2023/24 בליגת העל בכדורסל תצא מחר (שישי, 14:00) לדרך עם המשחק שבו תארח עירוני נס ציונה את העולה החדשה לליגת העל הפועל עפולה. שתי הקבוצות מעולם לא נפגשו במסגרת ליגת העל, וכל המפגשים ביניהן נערכו בליגה הלאומית.

נס ציונה, שפותחת את העונה העשירית שלה בליגת העל, שואפת לשבור את תקרת הזכוכית שלה עד היום - רבע גמר הפלייאוף. הכתומים בנו סגל חזק במיוחד, שמורכב מישראלים בכירים וזרים מבטיחים, ויקוו ששיתוף הפעולה ישא פרי ושהקבוצה תהיה חלק מהצמרת מפתיחת העונה. הקבוצה של אלעד חסין מגיעה לפתיחת הליגה אחרי אכזבה מסוימת במשחקי מוקדמות ליגת האלופות, כשנכנעו לשטרסבורג הצרפתית בחצי הגמר, למרות שהיו בשוויון בדקה האחרונה של המשחק. בנס ציונה יקוו ליכולת טובה מאייזיאה וויטהד, אולי השחקן המבטיח ביותר בסגל, שעד כה סובל מעליות וירידות ביכולתו.

מוריאל לוטאטי, שחקן הפועל עפולה. לילך וייס רוזנברג
העולה החדשה תפתח ברגל ימין? לוטאטי/לילך וייס רוזנברג

הפועל עפולה שבה לליגת העל לראשונה מאז שנת 2010 והיא שואפת לשרוד את עונת הבכורה שלה בצורה מכובדת. המאמן רועי פרל קיבל במהלך השבוע שעבר את הזר הרביעי שלו לסגל - קסיוס סטנלי, והוא שיחק עם הקבוצה במשחק ההכנה נגד עירוני רמת גן, כשבמקביל קיבלה עפולה גם את יאניק מוריירה בחזרה אחרי שנפצע בהפסד להפועל חולון ברבע גמר גביע ווינר. אלכס צ'וברביץ' שפתח עם הקבוצה את העונה יעזוב, ומי שעשוי להגיע במקומו הוא בן קרטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully