וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפציעה: ליאונל מסי זומן לסגל נבחרת ארגנטינה

הפרעוש שלא שותף ב-5 מתוך 6 המשחקים של אינטר מיאמי, יצטרף לחבריו בצמד המשחקים של מוקדמות מונדיאל 2026. בארצות הברית מבולבלים, מרטינו הרגיע: "הוא קרוב לחזרה אלינו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.10/ספורט1

ב-5 מתוך 6 המשחקים האחרונים של אינטר מיאמי, ליאונל מסי היה מחוץ לסגל של הקבוצה האמריקאית, כולל בהפסד בגמר הגביע. בתקשורת בארצות הברית וארגנטינה כבר החלו להעלות ספוקלציות, לפיהן הפרעוש פצוע בצורה קשה יותר ממה שטאטה מרטינו סיפר, אבל הערב (חמישי) התפרסם סגל נבחרת ארגנטינה לקראת משחקי מוקדמות מונדיאל 2026, והקפטן של האלביסלסטה נמצא ברשימה.

ההחלטה לזמנו לסגל הנבחרת עדיין לא ברורה, כאשר אי שיתופו במשחקים האחרונים של מיאמי הביאו לירידה גם ביכולת של הקבוצה מהחוף המזרחי, שבמשחק האחרון הובסה 4:1 על ידי שיקגו פייר. בארצות הברית תוהים מהי הסיבה שכעת נראה שמסי כשיר לצמד המשחקים מול פרגוואי ופרו, ועם השמועות על הרצון של מסי לשוב לארגנטינה עם סיום חוזהו בשנה הבאה, ישנה דאגה סביב המשך שיתופו ודרכו של הארגנטינאי בקבוצה.

בינתיים, מרטינו ניסה להרגיע את הרוחות ואמר: "הוא קרוב לחזרה אלינו אחרי המשחק מול שיקגו. נראה בהמשך מה יהיה לוח הזמנים לחזרה שלו לאימונים".

הסגל המלא של נבחרת ארגנטינה

מלבד מסי, גם חוליאן אלברס שנמצא בכושר אדיר, זומן לסגל, וכך גם שאר חבריו שהניפו את גביע העולם בקטאר בשנה שעברה. אחד השמות המפתיעים הוא של קרלוס אלקראס של סאות'המפטון שהצטרף לסגל של ליונל סקאלוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully