וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין ומדר ניצחו את מילאנו, אולימפיאקוס חגגה בדרבי

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 0:04

19 נקודות ושלשה קריטית בהארכה של אקס מכבי ת"א סחפו את פנרבחצ'ה ל-82:85 דרמטי בהארכה על האיטלקים (27 למירוטיץ'). ריצת 0:13 של האדומים בהארכה סידרה להם 78:88 מתוק על פנאתינייקוס למרות 20 של סלוקאס. ריאל מדריד ניצחה את באסקוניה

תקציר: עם בן 16 בחמישייה, ריאל מדריד גברה על ברצלונה בקלאסיקו 79:86/ספורט1

מחזור הפתיחה של היורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד דרבי יווני לוהט שבו אולימפיאקוס ניצחה אחרי הארכה את פנאתינייקוס. אלופת אירופה המכהנת ריאל מדריד ניצחה את באסקוניה, פנרבחצ'ה וים מדר הכניעו את מילאנו בעוד ולנסיה ניצחה את מונאקו.

פנרבחצ'ה - מילאנו 82:85 (אחרי הארכה).

קבוצת הפאר הטורקית השתחלה ברגע האחרון לפלייאוף אשתקד, אך הפסידה ברבע הגמר והעונה תנסה לשוב לכל הפחות למעמד הפיינל פור. רוב הכוכבים נשארו, כשאל אחד הקווים האחוריים המוכשרים ביבשת הצטרף ים מדר, שנראה טוב במשחקי ההכנה וגם במשחק הזה רשם בכורת יורוליג טובה מאוד מבחינתו במשחק דרמטי מאין כמוהו. מדר קלע 8 נקודות ללא החטאה (3/3), אבל יובש ברבע האחרון שבו מירוטיץ' ופויגטמן החזירו את מילאנו מפיגור, כשסל של מלי קבע שוויון 76. ווילבקין קיבל הזדמנות להכריע את המשחק לפני הארכה אבל זרק לשום מקום. ההארכה היתה מבולבלת מאוד מצד שתי הקבוצות, אלא שווילבקין יצא ראשון מההלם עם שלשה שקבעה 9:84 קריטי 46 שניות לסיום. מנגד ניקולה מירוטיץ' עשה מהלך קלאץ' כשסחט עבירה לשלוש ודייק בכל הזריקות. גודוריץ' נשלח לקו מנגד בידיעה ששתי קליעות יבטיחו את הניצחון, אבל החטיא אחת ומילאנו קיבלה הזדמנות לכפות הארכה נוספת, אבל מירוטיץ' החטיא שלשה קשה מאוד.

ווילבקין בלט מעל כולם אצל פנרבחצ'ה עם 19 נקודות, כולל שלשה קריטית בהארכה וארבעה אסיסטים. פפיאניס הסנטר החדש הוסיף 15 כמו גם גודוריץ' ודורסי, בעוד שים מדר תרם 8 ו-2 אסיסטים, אבל יובש על ידי איטודיס במאני טיים ולא ראה דקה גם בהארכה. מנגד, ניקולה מירוטיץ' רשם בכורה אדירה עם 27 נקודות במילאנו, יונאס פויגטמן הגרמני הוסיף 21 אבל השניים הללו לא קיבלו מספיק עזרה כדי לרשום ניצחון חוץ מפתיע ופנרבחצ'ה מגרדת ניצחון.

ים מדר שחקן פנרבחצ'ה מול מילאנו. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
פתח ברגל ימין. ים מדר/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

פנאתינייקוס - אולימפיאקוס 88:78 (לאחר הארכה)

קרב ענק כבר במחזור הראשון. הירוקיםרצו לנקום על ההשפלה שחטפו בסופרקאפ היווני לפני כשבוע, אז סיימו את המחצית הראשונה עם 11 נקודות בלבד (!) והובסו 75:51. קוסטס סלוקאס הוליך את המארחים ליתרון מבטיח במחצית הראשונה, אלא שאת הרבע המכריע פתחה אולימפיאקוס עם ריצת 0:11 מדהימה ועלתה ליתרון 59:63. אלכס פטרס קבע שוויון 75 ופנאתינייקוס קיבלה כמה הזדמנויות לנצח את המשחק לפני הארכה, אבל סלוקאס החטיא ואיבד בהתקפה האחרונה. את ההארכה פתחו האדומים כפי שפתחו את הרבע הרביעי, עם ריצת 0:12 מדהימה שהעלתה אותם כבר ליתרון של 13 והוליכה אותם לעוד ניצחון מרשים וכואב מאוד מבחינת הירוקים.

תומאס ווקאפ הוביל את האדומים עם 17 נקודות ו-5 אסיסטים, כולל 5 מ-10 מחוץ לקשת. אלק פטרס הוסיף 17 משלו, ניקולה מילוטינוב תרם 15 ונייג'ל וויליאמס גוס הוסיף 14 לאולימפיאקוס, שהוכיחה שהיא קבוצה חזקה מאוד גם בלי סאשה וזנקוב. קוסטאס סלוקאס קלע 20 לפאו בבכורה שלו ביורוליג בקבוצתו החדשה, אבל גם רשם 7 איבודים. מריוס גריגוניס הוסיף 17 שלא הספיקו.

ולנסיה - מונאקו 65:70

לאחר שהגיעה עד הפיינל פור אשתקד, האורחת מכוונת גבוה עוד יותר ואחראית להחתמה הנוצצת ביותר של הקיץ - קמבה ווקר הגיע הישר מה-NBA כדי להצטרף למייק ג'יימס ואלי אוקובו בקו האחורי המפלצתי של הקבוצה מהנסיכות. אלא שווקר לא שיחק הערב וגם לא ג'ורדן לויד הפצוע ובלעדיהם ולנסיה, ששינתה את פניה בקיץ והתחזקה בין היתר בסטפן יוביץ', ברנדון דייויס ושמי אוז'לה, היתה עם ידה על העליונה הרבה בזכות ההגנה שעצרה את צרפתים על 27 נקודות בלבד במחצית השנייה. אוז'לה שהצטרף מה-NBA כיכב עבור הספרדים עם 19 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים. כריס ג'ונס הוסיף 14 למנצחים כשמנגד מייק ג'יימס (21) ואלי אוקובו (17) היו מצוינים, אבל מלבדם אף אחד לא קלע בדו ספרתי במונאקו, שתהיה חזקה בהרבה עם לויד ובטח עם קמבה ווקר שצפוי לערוך את הבכורה שלו דווקא מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניקולה מילוטינוב שחקן אולימפיאקוס. דני מרון
חזר לאולימפיאקוס וכיכב. מילוטינוב/דני מרון
גרשון יאבוסלה ריאל מדריד. GettyImages
כיכב בניצחון ריאל מדריד. יאבוסלה/GettyImages

באסקוניה - ריאל מדריד 79:77

אלופת אירופה המכהנת ביצעה חיזוק אחד בלבד במהלך הקיץ, אך מדובר בחיזוק גדול מאוד - פקונדו קמפאסו שב לקדנציה שנייה במועדון והפך לבעל הבית החדש-ישן. הכוכב הגדול של העונה שעברה אדי טבארס פצוע ונעדר וכמוהו גם גבריאל דק. אלא שאחרי שניצחה בקלאסיקו את ברצלונה בליגה בלי שני הכוכבים שלה, ריאל הסתדרה, בקושי אומנם, אבל ניצחה גם באולם הקשה של באסקוניה, ששלטה במשך שלושה רבעים, אבל נתקעה על 10 נקודות ברבע האחרון שבו יאבוסלה לקח פיקוד והוביל את הבלאנקוס לניצחון. יאבוסלה סיים את המשחק הזה עם 18 נקודות כשסרחיו יוי הוותיק הוסיף 15 וחיפה על משחק חלש של קמפאסו (2). מנגד, באסקוניה סבלה בעיקר מיום חלשה של כוכבה מרכוס הווארד שנעצר על 10 נקודות כולל 1 מ-8 מחוץ לקשת. מאט קוסטלו הוביל עם 16 שלא הספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully