וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת קנסה את הפועל ת"א ב-225 אלף שקל על אירועי גביע ווינר

5.10.2023 / 14:25

האדומים נענשו על אי הופעתם לדרבי מול מכבי תל אביב בחצי הגמר, והמנהלת הודיעה כי כל נזק כלכלי נוסף על כל תביעה שתוגש כנגדה ע"י גורמים חיצוניים, ישולם על ידי הקבוצה

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

מנהלת הליגה הודיעה היום (חמישי) כי היא קנסה את הפועל תל אביב על סכום של 225 אלף שקלים בעקבות אי הופעתה לחצי גמר גביע ווינר בשבוע שעבר נגד מכבי תל אביב. כמו כן המנהלת הודיעה כי כל תביעה שתוגש נגד המנהלת על ידי גורמים חיצוניים בעקבות אי הופעת האדומים על נזקים שנגרמו, ישולמו על ידי המועדון האדום.

בתחילת השבוע האחרון קבע התובע של איגוד הכדורסל כי אין זה בסמכות האיגוד להעמיד את האדומים לדין בשל העובדה שמדובר בטורניר ידידות שמאורגן על ידי מנהלת הליגה ועל כן העביר את ההחלטה למנהלת. מסמך רשמי טרם יצא מטעם המנהלת להפועל תל אביב, שמתכוונת להיאבק בהחלטה.

אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לדרייב אין לפני הדרבי בחצי גמר גביע ווינר. לירון מולדובן
העונש אינו רק ההפסד הטכני. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

הרקע לפיצוץ המשחק החל כאשר המשטרה הודיעה על פתיחת שערים שלוש שעות לפני המשחק וביקשה לאוהדים להקדים, כשבפועל כוחות האבטחה איחרו בחצי שעה מהשעה המתוכננת. לאחר מכן התבקשו אוהדי הפועל תל אביב להציג בכניסה תעודות זהות ללא התראה מראש, כאשר לטענת המשטרה היה זה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל אצלה. רצף האירועים הללו, שהצטרפו למהומות מחוץ לאצטדיון בלומפילד בדרבי הכדורגל יומיים קודם לכן, גרמו למועדון להודיע כי לא יתייצב למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully