וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השותפות החדשה של ריאל מדריד: דובאי

משרד התיירות של דובאי וריאל מדריד מכריזות על שותפות גלובלית' התומכת בתוכניות הצמיחה השאפתניות של היעד לעשור הקרוב

שותפות בין דובאי לריאל מדריד. יחצ,
שותפות בין דובאי לריאל מדריד/יחצ

משרד התיירות של דובאי יוצא בשיתוף פעולה מרגש יחד עם מועדון הכדורגל "ריאל מדריד". מדובר בהסכם רב-שנתי של שני מותגי על מובילים עם ערכים משותפים, שאיפות ומסירות למצוינות וחדשנות שמבטיח מגוון של פעילויות מרגשות וחוויות ייחודיות לאוהדי דובאי וריאל מדריד. הברית החדשה שהוקמה תשמש באותה מידה כפלטפורמת כוח ליצירת הזדמנויות צמיחה חדשות לשני המוסדות ותתמוך בתוכניות השאפתניות של דובאי כחלק מהאג'נדה הכלכלית שלה D33.

להיות בחזית הבידור והספורט הגלובלי עם המועדון הגדול בעולם מתיישב בצורה מושלמת עם התוכניות השאפתניות של דובאי לגבש את מעמדה בין שלוש הערים העולמיות המובילות. השותפות שמתחילה באוקטובר 2023 כוללת את קבוצות הכדורגל הראשונות של ריאל מדריד, גברים ונשים, השותפות תביא טעמים מדובאי ל-סנטיאגו ברנבאו ותציע לאוהדים חוויות ושירותים בלתי נשכחים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

עיסאם קאזים, מנכ"ל משרד התיירות של דובאי ופלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד הסכימו וחתמו על השותפות במהלך טקס רשמי ב- Sala de Juntasהאגדי במדריד, בנוכחות של חוסה אנחל סאנצ'ס מנכ"ל המועדון ו-אמיליו בוטרגניו מנהל היחסים המוסדיים הנחשב לשחקן עבר מצטיין ואגדת כדורגל של ריאל מדריד.

שותפות בין דובאי לריאל מדריד. יחצ,
שותפות בין דובאי לריאל מדריד/יחצ

אמיליו בוטרגניו מנהל היחסים המוסדיים בריאל מדריד: "אנו גאים בשותפות החדשה הזו עם Visit Dubai כשותף היעד הרשמי הראשון של המועדון. דובאי הינו יעד השואף למצוינות בכל היצע הרב שלה, ומדובר בערך משותף למועדון. אנו שמחים להביא את יעד התיירות המרגש הזה למיליוני 'מדרידיסטים' שלנו ברחבי העולם".

עיסאם קאזים, מנכ"ל משרד התיירות של דובאי: "אנו נרגשים להתחיל את המסע שלנו עם ריאל מדריד כשותפה גלובלית. שיתוף הפעולה החשוב הזה בין דובאי למועדון הגדול בעולם בנוי על חזון וערכים משותפים, שבהם כל הישג משמש כמוטיבציה לשיאים חדשים. במטרה לבסס את מעמדה של דובאי בין שלוש הערים העולמיות המובילות, ברית אסטרטגית זו תרתום את החוזקות של היעד המוביל והצוות המהולל ביותר בעולם וזאת כדי להדגיש גלובלית שדובאי היא העיר הטובה ביותר לחיות, לעבוד ולבקר בה.

"הקשרים החזקים של דובאי במגזר הציבורי והפרטי הם לב ליבה של הצלחתה, שיתוף הפעולה החדש הזה עם ריאל מדריד מתבסס על שותפות ארוכת שנים שהאמירויות ביצעו מאז 2011. השותפות מגיעה גם עיתוי מושלם מפני בקרוב אמור להיבנות בדובאי פארק השעשועים של ריאל מדריד שירחיב עוד יותר את היצע האטרקציות המגוונות של העיר. הפארק יבנה באזור הפארקים ואתרי הנופש של דובאי שהינו יעד פארק השעשועים הגדול במזרח התיכון. הפארק שיהיה פארק הנושא הראשון בעולם של ריאל מדריד, יכלול מספר אטרקציות הקשורות לריאל מדריד, כגון מוזיאון, מתקני שעשועים ומשחקי מיומנויות כדורגל, כמו גם מסעדות חנויות מזון ומשקאות ושטחי מסחר רשמיים עם מוצרי ריאל מדריד. אנו מונעים על ידי המסירות ההדדית שלנו למצוינות, מנהיגות, כישרון וחדשנות ומצפים ליהנות מהצלחה גדולה ביחד על מנת להציג לעולם את הרוח המנצחת של דובאי וריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully