וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור-גראן פונדו אילת 2023 יוצא לדרך

המירוץ ייפתח ב-1-2/12 ומזמין את רוכבי ורוכבות הכביש לחוויית רכיבה אתגרית ומהנה בנוף המדברי ובעיר אילת

טור-גראן פונדו אילת 2023 יוצא לדרך בין התאריכים 1-2/12 (שישי-שבת) בהשתתפות כ-1000 רוכבים ורוכבות מקצועיים וחובבים אשר ישתתפו בנג"ש (מרוץ אישי נגד השעון) בשישי 1.12 למרחק 22 ק"מ על כביש 90 ובשבת בבוקר 2.12, יוזנקו למרוץ כביש פתוחה - גראן פונדו אילת במסלול מעגלי של 139 קילומטר מול הרקע המדהים של הים האדום מצד אחד והרי אילת מהצד השני. המסלול מיועד לרוכבי ורוכבות כביש ומציע כבישים סגורים הרמטית וחוויה מדברית עם נופים עוצרי נשימה, המשלבים גם מקטעים אתגריים בתוך מסלולי הרכיבה אשר יעברו בערבה הדרומית דרך כביש 90, פארק תמנע, צומת קטורה, נאות סמדר, דרך עובדה ומעבר נטפים עם תצפית לסיני ולמפרץ אילת ממבט על ועוד.

גראן פונדו אילת 2023 מתקיים זו השנה השלישית בעיר הדרומית בישראל, במטרה לעודד את התיירות והספורט באזור אילת והערבה הדרומית. האירוע מופק בשיתוף פעולה של גראן פונדו ישראל עם תאגיד התיירות באילת, עיריית אילת, התאחדות המלונות באילת, איגוד האופניים הישראלי, איגוד האופניים הבינלאומי (UCI), משרד התיירות ומשרד התרבות והספורט, מרכז הפועל וגופים נוספים.

יוסי חן תאגיד אילת, ראש העיר אלי לנשקרי, רוני בר-און, השותף של סילבן, עידו שביט מנכ"ל IPT ורוכבי הקבוצה. תומר פדר,
יוסי חן תאגיד אילת, ראש העיר אלי לנשקרי, רוני בר-און, השותף של סילבן, עידו שביט מנכ"ל IPT ורוכבי הקבוצה/תומר פדר

גראן פונדו אילת 2023 יהיה האירוע הראשון מסדרת סבב הגראן פונדו העולמי של איגוד האופניים הבינלאומי - UCI Gran Fondo World Series שייערך בישראל, ויספק הזדמנות לרוכבים מישראל ומכל העולם ליהנות מהעיר אילת ומאזור הערבה הדרומי. סבב הגראן פונדו העולמי הוא סדרה של כ 25-30 מרוצים הכפופים לחוקי איגוד האופניים הבינלאומי ומתקיימים מסביב לעולם. מדובר במרוצי מבחן שיאפשרו העפלה של 25% המדורגים הראשונים בכל קטגוריית גיל לאליפות העולם בגראן פונדו, הידועה בשמה הקודם אליפות העולם למסטרס של איגוד האופניים הבינלאומי, בה מוענקת לאלופות ולאלופים חולצת "הקשת בענן" הנכספת.

בזכות מזג האוויר הנוח גם בחודשי החורף, נערכים בעיר אילת לתחרויות ספורט רבות שמושכות לעיר ספורטאים מכל רחבי הארץ והעולם. העיר שמה לעצמה כמטרה עיקרית להגדיל את תיירות הפנים והחוץ באמצעות תיירות הספורט, ונערכת לקראת קליטה של מאות רוכבים ובני משפחותיהם שבאים להנות מאירוע ספורטיבי ברמה בינלאומית ומכל מה שיש לעיר להציע, בין אירועי הרכיבה: 1 בדצמבר 2023- תחרות אישית נגד השעון (נג"ש), לפתיחת סוף השבוע, הרוכבות והרוכבים יתמודדו מול היריב הכי מאתגר שלהם - הם עצמם, לאורך מסלול מאתגר באורך מלא יזנקו הרוכבים כל אחד בזמנו הלוך ושוב , לאורך כביש הערבה במטרה להשיג את הזמן הטוב ביותר שלהם על המסלול בן 22 הק"מ.

שבת, 2 בדצמבר 2023

  • UCI Gran Fondo World Series in Eilat
  • 137 ק"מ + 2 קילומטר זינוק מתגלגל, מסלול מסורתי ומאתגר של גראן פונדו אילת, הפעם לראשונה כחלק מסדרת מרוצי הגראן פונדו של איגוד האופניים הבינלאומי.
  • פירוט המסלול: זינוק מאילת, יציאה צפונה ברכיבה מהירה לאורך 52 ק"מ על כביש הערבה, עלייה באורך 4.2 ק"מ להר עיט (קטורה), לכיוון נאות סמדר. רכיבה בגבעות מתגלגלות, מעבר נטפים וחזרה לעיר אילת.
  • עוד באותו נושא:
  • מירוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully