וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי ודן ביטון צפויים להמשיך בהרכב מכבי תל אביב

5.10.2023 / 10:55

השניים מועמדים לשמור על מקומם ב-11 נגד גנט (19:45, ספורט2), לוקאסן וניר ביטון נאבקים על מקום במרכז ההגנה. גורם בקבוצה: "זה בטוח המשחק הכי קשה שעמדנו בפניו העונה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל פתח תקוה 0:2/ספורט1

גם אחרי האימון המסכם שנערך אמש (רביעי) בבלגיה לקראת משחק החוץ נגד גנט בשלב הבתים של הקונפרנס ליג (19:45, ספורט2), הצוות המקצועי של מכבי תל אביב עוד לא הכריע מי יהיו 11 השחקנים בהרכב.

על משבצת הבלם לצדו של אנריק סבוריט מתחרים דריק לוקאסן וניר ביטון, כשגם בקישור ובאגף שמאל מתנהל מאבק והמועמדים לפתוח הם גבי קניקובסקי ודן ביטון שנכללו בהרכב גם בשני המשחקים האחרונים בליגה. יונתן כהן, דור תורג'מן ואושר דוידה הם השלושה שמקבלים לקבל בכל זאת את הקרדיט מרובי קין, שייהנה מסגל מלא מלבד הקשר הפורטוגלי קיקו בונדוסו שמתאושש מניתוח בברכו.

במכבי תל אביב, אגב, מספרים שקצב ההחלמה של בונדוסו משביע רצון והוא נמצא בהתקדמות טובה מאוד אחרי הניתוח.

"זה משחק מאתגר מאוד עבורנו", אמר גורם בקבוצה, "זה בטוח המשחק הכי קשה שעמדנו בפניו העונה, כי אנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאוד שנמצאת בצמרת הליגה שלנו כמונו, וגם היא עדיין לא הפסידה בליגה שלה העונה. המשחק הערב ייתן לנו להבין מה היכולות שלנו ואיפה אנחנו נמצאים ואנחנו ממש מצפים להתמודדות הזאת".

שחקן מכבי תל אביב קיקו בונדוסו. דני מרון
מרוצים מהחלמתו. בונדוסו/דני מרון

מאזנה של גנט בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות עומד על ניצחון אחד וארבעה תוצאות תיקו. במחזור הראשון בקונפרנס ליג היא סיימה ב-1:1 נגד זוריה לוגנסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully