וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מסמנים מחליפים לסולומון ועבדה: "הגישה היא מה שקובע"

5.10.2023 / 10:45

כוכב טוטנהאם הצטרף לרשימת הפצועים, ולקראת שוויץ וקוסובו גובר מעמדם של קינדה, יחזקאל, תורג'מן וחלאילי. זהבי לא על הפרק

דריבל, 3.10/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

פציעת מנור סולומון והעובדה כי ייעדר ממשחקיה הקרובים של נבחרת ישראל נגד שוויץ בחמישי הבא וקוסובו בראשון לאחר מכן לא נותנת שקט לצוות המקצועי של הנבחרת. סולומון מצטרף לליאל עבדה שייעדר גם כן עקב פציעה, ולמעשה המאמן אלון חזן יצטרך למצוא פתרון להיעדרות שני השחקנים המהירים ביותר בחלק הקדמי.

למרות שמועות על ניסיונות מחודשים לשיח, ערן זהבי לא על הפרק ולא יחזור לסגל אלא אם יעשה צעד מפתיע מצידו שיכלול הסכמה לתנאים והתנצלות על מספר התבטאויות. מי שמעמדם המקצועי גובר בעקבות פציעתו של סולומון הם שחקנים כמו גדי קינדה, שגיב יחזקאל שזכה כבר לחולצת ההרכב בחלון הקודם, דור תורג'מן וענאן חלאילי שצפוי לקבל זימון.

בצוות המקצועי מקווים כי המחזור הקרוב יעבור בשלום ולא יהיו פצועים נוספים, אך מאמינים בסגל הנוכחי והוסיפו: "הגישה של כלל השחקנים בסגל היא הסיכוי, לא שום דבר אחר".

גדי קינדה באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
זה הזמן שלו? גדי קינדה/אודי ציטיאט

נבחרת ישראל מגיעה לצמד המשחקים כשהיא במקום השלישי בבית עם 11 נקודות. שווייץ מקדימה אותה בשלוש נקודות ויריבתה העיקרית רומניה בנקודה אחת. לרומניה מצפים בחלון הנוכחי שני משחקים נוחים על הנייר מול בלארוס במגרש נייטרלי ונגד אנדורה בבית, כך שישראל תצטרך להוציא נקודות במשחקיה בכדי להישאר בתמונה לקראת המחזורים האחרונים בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully