וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות מהפך לקראת הסיום: פלומיננזה עלתה לגמר הליברטדורס

חרמן קאנו הוביל למהפך עם בישול לקנדי (81) ושער (87) שקבע 1:2 על אינטרנסיונאל ו-3:4 בסיכום שני המפגשים, מרקאדו הבקיע ראשון (10). מרסלו רחוק ניצחון מתואר יבשתי בדרום אמריקה עם מועדון נעוריו, היריבה בגמר: בוקה ג'וניורס או פלמייראס

תקציר ליברטדורס: פלומיננזה - אינטרסיונאל 2:1/ספורט1

גביע ליברטדורס, מפעל הקבוצות הבכיר ביותר בדרום אמריקה, כבר נמצא עמוק בשלבי ההכרעה. הלילה (בין רביעי לחמישי) נקבעה זהות העולה הראשונה לגמר, כאשר פלומיננזה יצאה עם ידה על העליונה בדרבי הברזילאי מול אינטרסניונאל. הקבוצה מריו דה ז'ניירו התארחה אצל זו מפורטו אלגרה אחרי ה-2:2 במשחק הראשון בביתה, ובגומלין חזרה מפיגור עם שני שערים מאוחרים ל-1:2 ו-3:4 בסיכום שני המשחקים.

המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה העשירית. בלם נבחרת ארגנטינה לשעבר גבריאל מרקדו נגח לרשת של פאביו, אחרי שהשוער בן ה-43 מעד ביציאה להגבהת הקרן. הקבוצה של אדוארדו קודט החזיקה מעמד עד לדקה ה-81, ואז התעורר חרמן קאנו. כדור עומק נשלח לעבר מרסלו שפתח רגליים, ואז החלוץ הארגנטינאי שלח קדימה את ג'ון קנדי. החלוץ בן ה-21 שנכנס בהפסקה הכניע את שוער נבחרת אורוגוואי סרחיו רוצ'ט ואיזן את התוצאה. כעבור שש דקות קאנו הוסיף לבישול שלו את שער הניצחון, ואחרי שכבש צמד במשחק הראשון הוא בהחלט מיצב את עצמו כגיבור במועדון.

חרמן קאנו, שחקן פלומיננזה חוגג. רויטרס
הכוכב של חצי הגמר. חרמן קאנו/רויטרס

אחרי שזכה חמש פעמים בליגת האלופות עם ריאל מדריד, כעת מרסלו הוותיק מגיע לגמר גם בדרום אמריקה והוא ירצה להביא תואר יבשתי למועדון נעוריו. היריבה בגמר תיקבע הלילה (3:30 בספורט2) כשבוקה ג'וניורס תתארח בגומלין אצל פלמייראס הברזילאית. המשחק הראשון בבואנוס איירס הסתיים ב-0:0, וכעת הנציגה הארגנטינאית שנותרה במפעל תקווה לשכוח מההפסד 2:0 לריבר פלייט בסופרקלאסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully